شرکت لیزینگ صنعت و معدن

شرکت لیزینگ صنعت و معدن

«لیزینگ خوشنام و قدیمی»

شرکت لیزینگ صنعت و معدن (سهامی عام) با نام « آریا لیزینگ » به منظور انجام فعالیت در زمینه اعطای تسهیلات به روش اجاره اعتباری (Leasing) دستگاه‌ ها، ماشین‌ آلات، تجهیزات و انواع خودرو اعم از سواری و کار با سرمایه ‌گذاری تعدادی از بانک‌های ایرانی و بانک فرانسوی سوسیته ژنرال (Société Générale) که دارای سوابق طولانی در ایجاد و اداره شرکت‌ های لیزینگ بوده است، در سال ۱۳۵۶ تأسیس و در اداره ثبت شرکت‌ ها و مؤسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسید.

در سال ۱۳۶۱ نام شرکت از « آریا لیزینگ » به « شرکت پی‌ خرید ایران » و متعاقب آن در سال ۱۳۸۱ به منظور شفاف‌ تر شدن زمینه فعالیت شرکت، نام آن به « شرکت لیزینگ صنعت و معدن » تغییر یافت.

این شرکت با سرمایه ۴۰۰ میلیارد ریالی در تاریخ ۸۳/۱۰/۰۷ در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شده و در تاریخ ۱۳۸۳/۱۲/۲۵ اولین معامله بر روی سهام شرکت انجام گردید.

شرکت لیزینگ صنعت و معدن(سهامی عام) با مجوز بانک مرکزی وابسته به بانک صنعت و معدن و دارای قدمتی بیش از ۴۰ سال در کشور، در زمره خوشنام ترین شرکت های لیزینگ کشور بوده و با امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مناسب، کادر فنی با تجربه و پوشش ۱۶ گانه مراکز استان ها در ارائه کلیه خدمات لیزینگ در گستره وسیعی از بخش های مختلف اقتصادی فعالیت دارد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما