طرح فروش اعتباری پاکشوما با همکاری بانک تجارت (کالانو)

طرح کالانو بانک تجارت با همکاری پاکشوما ویژه خرید اعتباری کالای لوازم خانگی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان رونمایی شد.

طرح فروش اعتباری پاکشوما با همکاری بانک تجارت (کالانو)
این روش اعتباری در مقایسه با روش های موجود کاملا متمایز بوده و جزئیات مربوط به آن به زودی اعلام خواهد شد.
با توجه به شرایط اقتصادی کشور، اکثر مشتریان به خرید اقساطی کالا تمایل پیدا کرده اند چرا که می تواند قدرت خرید مشتریان را افزایش دهد. طرح کالانو بانک تجارت با همکاری پاکشوما در راستای افزایش تقاضا برای خرید اقساطی اجرایی شده اگرچه در این طرح خبری از سود و کارمزدهای نامتعارف نیست و در واقع نفع مصرف کننده در اولویت قرار دارد.
پاکشوما یکی از برندهای اصلی طرف قرارداد با بانک تجارت است که امکان خرید آسان لوازم خانگی را برای تمامی قشرهای جامعه فراهم کرده و در واقع مهمترین تفاوت این طرح، نحوه محاسبه کارمزد و شرایط اقساطی است. این طرح ضمن کمک به توسعه کسب و کارها، از راحت ترین شرایط خرید برای مشتریان برخوردار است.
براساس اطلاعات منتشر شده، مشتریان می توانند از طریق سفته الکترونیکی و با گرفتن ضمانت‌نامه آنلاین اقدام به خرید کنند‌ که تمامی این فرآیند در کمتر از 20 دقیقه صورت می گیرد. شیوه اعتباری در این طرح کاملا منحصر به فرد بوده و در بستر دیجیتال صورت می گیرد.
محمود ابراهیمی؛ مدیر عامل پاکشوما در خصوص این طرح عنوان کرد: طرح کالانو بانک تجارت امکانی را فراهم کرده که مصرف‌کننده با کمترین کارمزد ممکن موفق به خرید مایحتاج خود می شود و تفاوت کالانو در کارمزد و سهولت آن است.
بازپرداخت اقساط طرح کالانو بانک تجارت و پاکشوما 24 ماهه است و کارمزد هر وام با توجه به نوع کالا متفاوت است. جزییات این طرح هنوز منتشر نشده و برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر بمانید.
منبع : تسنیم

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما