محبوب‌ترین جاروبرقی‌های رباتیک در ایران کدامند؟/معرفی جاروبرقی رباتی در فاصله قیمتی 10 تا 100 میلیون تومان

اقتصاد 100- جاروبرقی‌های رباتیک چند سالی می‌شود که در بازار ایران به فروش می‌رسد. در حال حاضر این جاروبرقی‌ها در رنج قیمتی 10 تا بیش از 100 میلیون تومان از برندهای مختلف در بازار ایران موجود است.

محبوب‌ترین جاروبرقی‌های رباتیک در ایران کدامند؟/معرفی جاروبرقی رباتی در فاصله قیمتی 10 تا 100 میلیون تومان

به گزارش خبرنگار گروه کسب و کار اقتصاد 100، آیا جاروبرقی ‌های رباتی به اندازه قیمتی که دارند، کارایی دارند؟ چه مدل از این جاروبرقی‌ها در بازار ایران بیشتر به فروش می‌رسد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد جاروبرقی‌های رباتی شیائومی به دلیل ارزان‌قیمت‌تر بودن آن نسبت به سایر برندها، محبوبیت بیشتری در بازار ایران دارند. البته جاروبرقی‌های با قیمت‌های بالاتر نزدیک به 100 میلیون نیز در بازار موجود است که مشتریان خاص خود را دارد.

جاروبرقی رباتی، دستگاه‌های هوشمندی هستند که روی آن‌ها یکسری سنسور تعبیه شده  که باعث حرکت کردن جاروبرقی روی سطوح بر اساس برنامه از پیش تعیین شده می‌شوند و از طرفی برخی از این سنسورها قادر به شناسایی آلودگی‌های روی سطح و ارسال دستور تمیز کردن به جاروبرقی رباتی هستند.

شیائومی، ال‌جی، سامسونگ، بوش و برخی برندهای جهانی دیگر از تولیدکننده‌های جاروبرقی‌های رباتیک در جهان هستند. در ایران برخی مدل‌های چینی و برند شیائومی به دلیل قیمت پایین‌تر، بیشتر از سایر برندها به فروش می‌رسند.اکثر مدل‌های جاروبرقی‌های رباتی دارای قابلیت‌هایی مثل ذخیره نقشه اتاق‌ها و طبقات، خالی کردن خودکار کیسه زباله، قدرت مکش بسیار بالا و سخت‌افزار و موتور قوی هستند.

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro

از جمله ویژگی های محصول می‌توان به قدرت مکش: ۳۰۰۰ پاسکال،  ظرفیت باتری: ۵۲۰۰ میلی آمپر بر ساعت، ماندگاری باتری: استفاده در حالت استاندارد ۲۱۳ دقیقه اشاره کرد.

امکان تمیز کردن منطقه دلخواه، امکان تنظیم دیوار مجازی، امکان تنظیم زمان تمیز کاری و نظافت، امکان ذخیره کردن ۵ نقشهریال انجام همزمان جارو و طی کشی با داشتن حسگر LDS سیستم ناوبری قوی، دارا بودن سیستم عامل OTA (هرچه بیشتر در محیط کار کند محیط را بهتر شناسایی می کند)  از دیگر امکانات این مدل جاروبرقی رباتی است.

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro

این مدل جاروبرقی در ایران بین 9 تا 10 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

جارو برقی ربات شیائومی مدل Dreame Z10 Pro

از جمله ویژگی‌های این مدل جاروبرقی، مکش: 4000 پاسکال، باتری: 5200 میلی آمپر ساعت، سیستم ناوبری: ناوبری لیزری LiDAR،  سنسورهای ضد سقوط و ضد برخورد،پشتیبانی از چند نقشه برای خانه های دوبلکس یا چند طبقه،دارای داک تخلیه خودکار، قدرت مکش بالا،  نویز بسیار کم می‌توان اشاره کرد.

جاروشارژی هوشمند شیائومی مدل Dreame Z10 Pro ا Dreametech Bot Z10 Pro Robot Vacuum and Mop

این مدل جاروبرقی رباتیک بین 16 تا 17 میلیون تومان قیمت دارد.

جارو رباتیک Roborock S7 MaxV Ultra

قدرت مکش 5100 پاسکال، بهره مندی از هوش مصنوعی ReactiveAI 2.0، قابلیت جاروکشی خشک و مرطوب، مخزن گرد غبار 400 میلی لیتر، مخزن آب 200 میلی لیتر، مجهز به دستیار صوتی، شارژدهی و عملکرد تا 180 دقیقه، دارای داک تخلیه و شارژ برای کاهش آلرژی و حساسیت از جمله ویژگی‌های این جاروبرقی است.

roborock-s7-maxv-ultra-recenzja-test-oiot-pl-25-1536x1152

قیمت این جاروبرقی در بازار ایران بین 51 تا 52 میلیون تومان است.

جارو برقی اتوماتیک iRobot Roomba s9

جارو برقی اتوماتیک iRobot Roomba s9 یکی از جاروبرقی‌های گران‌قیمت رباتی موجود در بازار ایران است. اتصال به Wi-Fi، نقشه برداری هوشمند، مکش قدرتمند، اسپری جت دقیق، گوشه ها و لبه ها، ایده آل برای اتاق های متعدد از جمله ویژگی‌های این مدل جاروبرقی است.

جارو برقی اتوماتیک iRobot Roomba s9

قیمت این جاروبرقی در بازار ایران حدود 72 میلیون تومان است.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما