جدول قیمت انواع جاروبرقی / این برندها یک عمر کار می کنند

در این مطلب به بررسی بهترین جاروبرقی ها از برترین برندها پرداخته شده است و در ادامه قیمت برخی از انواع جاروبرقی های جدید آمده است.

جدول قیمت انواع جاروبرقی / این برندها یک عمر کار می کنند

بهترین جاروبرقی از نظر شما کدام است؟ آیا معیار خاصی را برای انتخاب جاروبرقی در نظر گرفته اید؟ برند می تواند در کارایی جاروبرقی شما تأثیر داشته باشد؟ در پاسخ می توان گفت برای انتخاب جاروبرقی معیارهای متفاوتی وجود دارد که کاربران با توجه به میزان بودجه و همچنین انتظارات خود خرید جاروبرقی را انجام می دهند.

کاربران بسیاری هستند که برای خرید جاروبرقی، قیمت را در اولویت قرار نمی دهند و تمایل دارند تا از مدل های خارجی انتخاب خود را انجام دهند. اگر شما هم از آن دسته کاربران هستید که کیفیت را قبل از هر چیزی در نظر می گیرید، ما در اینجا ۱۰ مدل برتر خارجی را به شما پیشنهاد می کنیم تا بتوانید انتخاب بهتری را داشته باشید.

۱. مدل BGL۸SILM۱ بهترین جاروبرقی بوش

BGL۸SILM۱، از بهترین جاروبرقی بوش است که از توان ۶۵۰ وات و قدرت مکش ۴۰۰ وات برخوردار است که یک تمیز کنندگی بی نظیر و ایدئال را برای شما به دنبال خواهد داشت. ویژگی دیگر این جاروبرقی که سبب شده تا کاربران تمایل بیشتری به آن داشته باشند، تعبیه شدن فیلتر بهداشتی و همچنین نویز پایین این محصول است. به طوری که در هنگام جارو کشیدن اصلاً صدای ناهنجار و نا خوشایندی را تجربه نخواهید کرد. البته توجه داشته باشید که این فناوری ها و امکانات، قیمت جاروبرقی بوش را تحت تأثیر قرار داده است که در انتخاب نهایی باید به آن توجه کنید.

نقاط قوت

    قدرت و توان بالا

    میزان نویز پایین

    بهره مندی از فیلتر بهداشتی

    بدنه محکم و عایق

۲. جاروبرقی فیلیپس مخزن دار FC۸۶۷۰

اگر قصد خرید جاروبرقی فیلیپس را دارید، مدل FC۸۶۷۰ از بهترین جاروبرقی مخزن دار است. مخزن شفاف این دستگاه از برترین مزیت های آن به حساب می آید، چرا که افراد می توانند در صورت پر شدن بلافاصله مخزن را خالی کنند. از دیگر مزیت های این جاروبرقی طراحی جمع و جور و وزن سبک آن است که حمل آن را برای افراد بسیار راحت کرده است. ۲۰۰۰ وات قدرتی است که موتور این دستگاه فیلیپس از آن بهره مند شده است و در مقابل نویز ۸۰ دسی بل دارد که با در نظر گرفتن ظاهر جاروبرقی می توان گفت صدای متوسطی خواهد داشت.

نقاط قوت

    قدرت مکش بالا

    میزان نویز متوسط

    بهره مندی از فیلتر بهداشتی

    قابلیت کنترل قدرت

۳. VK۷۶R۰۳HY؛ بهترین جاروبرقی ال جی مخزن دار

ال جی از قدیمی ترین برندهای جهانی است که هر چند وقت یک بار مدل جدیدی از جاروبرقی را روانه بازار می کند. مدل VK۷۶R۰۳HY می توان گفت یکی از بهترین جاروبرقی خارجی از برند ال جی است که از فناوری ها و امکانات قابل توجهی برای یک تمیز کاری بی عیب و نقص برخوردار است.

قدرتی که ال جی برای این جارو برقی در نظر گرفته است ۲۰۰۰ وات و قدرت مکش آن نیز ۳۷۰ وات است. این مدل جاروبرقی نیز همانند نمونه های مشابه از فیلتر بهداشتی برخوردار است که می تواند تا ۹۹.۹۹% باکتری ها و گرد و خاک موجود در فضای محیط را به خود جذب می کند. یکی دیگر از ویژگی های این جاروبرقی امکان تنظیم سرعت است که کاربران می توانند برای تمیز کردن هر سطح سرعت لازم را انتخاب کنند.

نقاط قوت

    توان و قدرت بالا

    میزان نویز متوسط

    فیلتر بهداشتی

    قابلیت کنترل قدرت

۴. ۲۵۱۰، بهترین جاروبرقی سامسونگ

از بهترین جاروبرقی سامسونگ می توان به مدل ۲۵۱۰ اشاره کرد که قدرت مکش آن برابر ۴۵۰ وات است به طوری که افراد می توانند ریزترین زباله ها را نیز به خوبی جمع آوری و تمیز کنند. طراحی و ظاهر این دستگاه بسیار جمع و جور است و از وزن بسیار مناسبی برای حمل برخوردار است. از قابلیت دیگر جاروبرقی سامسونگ ۲۵۱۰، قابلیت تنظیم قدرت است که می توانید برای سطوح مختلف آن را تنظیم کنید.

نقاط قوت

    مکش ایدئال برای تمیزکاری

    میزان نویز متوسط

    وزن سبک و حمل آسان

    قابلیت تنظیم قدرت

۵. نویز بسیار کم با جاروبرقی پاناسونیک MC-CJ۹۱۵

پاناسونیک از کمپانی های قدرتمندی است که در تولید لوازم خانگی از جمله جاروبرقی از رقیبان خود عقب نمانده است. یکی از محصولات با کیفیت و در عین حال کاربردی این شرکت جاروبرقی MC-CJ۹۱۵ است که از قدرت و توان ۲۱۰۰ وات برخوردار بوده و یک تمیز کاری بی حد و حصر را برای کاربران به دنبال دارد.

فیلتر بهداشتی و نویز بسیار پایین این جاروبرقی پاناسونیک سبب شده تا افراد بیشتری تمایل به خرید آن داشته باشند. پس اگر قصد خرید جاروبرقی از برند پاناسونیک را دارید و کیفیت را قبل از هر چیزی در نظر می گیرید مدل MC-CJ۹۱۵ می تواند برای شما پیشنهاد جالبی باشد.

نقاط قوت

    توان و قدرت بالا

    میزان نویز پایین

    تعبیه شدن فیلتر بهداشتی

    قابلیت تنظیم قدرت

در بازار قیمت جاروبرقی پارس خزر مدل ECO-۱۸۰۰W مبلغ ۲,۸۲۴,۵۰۰ تومان است این درحالیست که قیمت جاروبرقی بوش مدل BGL۸SILM۱ مبلغ ۶٬۲۰۰٬۰۰۰ تومان اعلام شده است.

قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی" مراجعه نمایید.

قیمت انواع جاروبرقی

برند مدل قیمت / تومان
بوش  BGL۸SILM۱ ۶٬۲۰۰٬۰۰۰
سامسونگ ۲۵۱۰ ۴٬۶۰۰٬۰۰۰
پاناسونیک MC-CJ۹۱۵ ۱۳٬۲۰۰٬۰۰۰
فیلیپس FC۸۶۷۰ ۱۰٬۲۰۰٬۰۰۰
ال جی VK۷۶R۰۳HY ۷٬۸۰۰٬۰۰۰
پارس خزر ECO-۱۸۰۰W ۲,۸۲۴,۵۰۰
شارک CZ۲۵۰UKTDB ۳۰,۰۰۰,۰۰۰

منبع: اقتصادآنلاین

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما