گام جدید Miele برای حفاظت از محیط زیست با برق سبز

«میله » شهر را با خورشید روشن می کند

اقتصاد100-برند میله Miele که تاکنون تلاش زیادی برای حفاظت از محیط زیست و حرکت به سمت تولید محصولات عاری از آلودگی های زیست محیطی داشته، این بار قصد دارد برق مورد نیاز خود را از انرژی های تجدید پذیر تامین کند.


«میله » شهر را با خورشید روشن می کند

به گزارش گروه لوازم خانگی، این برند لوازم خانگی آلمانی سعی دارد خودکفایی در برق سبز را بیشتر کند. به همین منظور در دفاتر مرکزی خود در Gütersloh،بزرگترین پنل های خورشیدی را در شهر نصب می کند .

این پنل ها شامل حدود 2400 ماژول PV است و گفته می شود که مجموع خروجی این تاسیسات حدود 900 کیلووات بر ساعت خواهد بود . با احتساب این رقم، این پنل ها می توانند سالانه بیش از 750,000 کیلووات ساعت برق تولید کنند.

این رقم برای تامین برق حدود 250 خانوار با متوسط مصرف سالانه 3,000 کیلووات ساعت، کافی است. کار ساخت و ساز در حال حاضر آغاز شده است و انتظار می رود این تاسیسات در سال جاری وارد مدار تولید برق سبز شود.

در نتیجه نصب پنل های جدید روی پشت بام فروشگاه مرکزی قطعات یدکی لوازم خانگی در خیابان ادیسون در Gütersloh، قرار است سالانه شاهد کاهش تولید حدود 370000 کیلوگرمی دی اکسید کربن CO2 باشیم. این رقم معادل آلایندگی بیش از 200 خودروی میان رده با موتور احتراق داخلی است.

برند Miele تنها به این میزان تلاش اکتفا نکرده و با ساخت یک نیروگاه خورشیدی فناورانه در منطقه ای به مساحت 18000 مترمربع(به اندازه دو و نیم زمین فوتبال)، می خواهد برق مورد نیاز کارخانه های خود را تامین کند و ازسوی دیگر میزان انتشار گازهای گلخانه ای که به کره زمین آسیب می زنند را کاهش دهد.

در ماه فوریه نیز این شرکت اعلام کرد علاوه بر انرژی خورشیدی، از انرژی ژئوترمال( گرمای زمینی) هم بهره خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما