«هایر» حامی تنیس جهان می شود

اقتصاد 100- تازه ترین اخبار نشان می دهد که برند لوازم خانگی Haier هایر، شریک رسمی مسابقات برتر و تورنمنت های تنیس در سراسر جهان می شود.

«هایر» حامی  تنیس جهان می شود

به گزارش گروه لوازم خانگی، این برند بزرگ لوازم خانگی اخیراً شریک رسمی مسابقات تنیس برتر در سراسر جهان شده است. هایر همکاری خود را با تورنمنت ATP Tour و همچنین فدراسیون تنیس فرانسه (FFT) آغاز کرده است.

 این فدراسیون شامل تورنمنت های معتبری مانند مسابقات گرند اسلم، رولان گاروس(Roland Garros)، Nitto ATP، دو تورنمنت ایتالیایی و فرانسوی  ATP Masters 1000  و Rolex Paris Masters و همچین سه تورنمنت ATP 500  در بارسلونا وهامبورگ)  است.

برند هایر بتازگی قرارداد حمایت مالی از این تورنمنت ها را در سال 2023 امضا کرده است تا راه خود را به دنیای ورزش و طرفداران آن باز کند.

این مشارکت بخشی از استراتژی جهانی‌سازی گسترده‌تر این شرکت است و هایر تلاش دارد تا با آخرین نوآوری‌ها محصولات خود را ارتقا دهد.

photo-Haier-ATP_-1024x683-1-768x512

یانیک فیرلینگ، مدیرعامل Haier Europe گفت: ما برای ورود به دنیای تنیس هیجان‌زده هستیم "من مطمئن هستم که فلسفه شرکت هایر اروپا کاملاً با ارزش های ترویج شده توسط تنیس و روحیه رقابتی بهترین بازیکنان جهان مطابقت دارد.

تنیس با بیش از یک میلیارد طرفدار جهانی به عنوان چهارمین ورزش پرطرفدار در جهان شناخته می شود. هایر می گوید این همکاری جدید با هدف نزدیک شدن هرچه بیشتر به مخاطبان و جامعه هدف خود صورت می گیرد.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما