چین به دنبال بازار لوازم خانگی برزیل

اقتصاد100- شرکت TCL Technology Group Corp، سازنده لوازم الکترونیکی مصرفی چین، قصد دارد برای سرمایه گذاری در برزیل و افزایش فعالیت های محلی خود، با تمرکز کلیدی بر لوازم خانگی و فتوولتائیک، به عنوان بخشی از تلاش گسترده تر برای گسترش بازار خود در خارج از چین ادامه دهد.

چین به دنبال بازار لوازم خانگی برزیل

به گزارش گروه لوازم خانگی، Yue Haiping ، مدیر کل بخش بازاریابی خارج از کشور شعبه برزیل در TCL Industries Holdings گفت: ما در حال انجام تحقیقات و بحث بیشتر در مورد تجارت محصولات لوازم خانگی و فتوولتائیک در برزیل هستیم. جدا از تجارت تلویزیون، سیستم های تهویه مطبوع و تلفن های هوشمند موجود، ما قصد داریم یخچال، ماشین لباسشویی و سایر کالاهای بزرگ را در ماه جولای برای فروش به برزیل معرفی کنیم.

درحال حاضر این شرکت دارای دو پایگاه تولیدی در برزیل است که در آن دولت محلی، سیاست های مالیاتی مطلوبی به کار گرفته است. Yue افزود: ظرفیت تولید سالانه کارخانه تلویزیون این شرکت در برزیل به 3 میلیون دستگاه رسیده است، در حالی که کارخانه تهویه مطبوع آن سال گذشته راه اندازی شد و می تواند هر سال نزدیک به یک میلیون دستگاه تولید کند.

وی همچنین گفت: ما اکنون بیش از 1500 کارمند در برزیل داریم. ظرفیت تولید بومی سازی شده برای گسترش تجارت TCL در برزیل از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا در مورد بازار محلی اطلاعات بیشتری کسب می کنید و مصرف کنندگان محلی نیز سطح بالاتری از شناخت و پذیرش برندها و محصولات خواهند داشت.

فیلیپ هنل فای، نایب رئیس SEMP TCL هم گفت: مصرف کنندگان برزیلی تقاضای فزاینده ای برای دستگاه های الکترونیکی پیشرفته نشان می دهند و به دنبال تلویزیون های بزرگ و یخچال های درجه یک، تهویه مطبوع و ماشین لباسشویی نوآورانه هستند.

گفتنی است SEMP TCL یک سرمایه گذاری مشترک است که توسط TCL و تولید کننده لوازم خانگی برزیلی SEMP در سال 2016 تأسیس شد. این شرکت عمدتاً بازار میان رده تا سطح بالا در برزیل را هدف قرار می دهد.

SEMP که در سال 1942 تأسیس شد، اولین تلویزیون برزیل را در سال 1951 راه اندازی کرد و پایه محکمی در ایجاد یک شبکه توزیع محلی در بازار برزیل ایجاد کرد و این، دقیقاً همان چیزی بود که TCL برای کاوش در بازار محلی، به آن نیاز داشت.

هنل فای افزود: پتانسیل رشد فوق العاده ای در محصولاتی مانند تهویه مطبوع، یخچال و ماشین لباسشویی در برزیل وجود دارد وعلاوه بر صنعت لوازم الکترونیکی مصرفی، شرکت‌های چینی می‌توانند فرصت‌های توسعه در بخش خودرو در این کشور آمریکای جنوبی را هم بیشتر بررسی کنند. همچنین فرصت‌های جدید فراوانی برای بررسی مشترک شرکت‌های چینی و برزیلی همراه با انتقال انرژی سبز و توسعه سریع اینترنت اشیا و فناوری 5G وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما