کدام دستگاه تصفیه هوا برای کدام خانه؟

اقتصاد100- با توجه به آلودگی های مکرر هوا، بسیاری  برای رهایی از این مشکل، دست به دامان دستگاه های تصفیه هوا شده اند زیرا افزایش سطح آلودگی می تواند تأثیر مستقیمی بر محیط زیست و سلامت ما داشته باشد.

کدام دستگاه تصفیه هوا برای کدام خانه؟

به گزارش گروه لوازم خانگی، خوشبختانه طیف گسترده ای از محصولات تصفیه هوا در بازار وجود دارد که می تواند یک هوای پاک را در خانه ایجاد کند. دستگاه های تصفیه هوا، هوای آلوده را از اتاق می گیرد و آن را از طریق فیلترهای داخلی تمیز می کند. قبل از اینکه هوای تمیز را به فضا برگرداند، مواد آلرژی زا و بو را از هوا حذف می کند و به این ترتیب یک هوای پاک را برای مبتلایان به آلرژی و خانه هایی که حیوانات خانگی دارند ایجاد می کند. 

یک دستگاه جمع و جور 

با وجود وفور محصولات تصفیه کننده هوا در بازار، دانستن اینکه کدام یک برای خانه شما مناسب است می تواند گیج کننده باشد. دستگاه های تصفیه هوا اشکال و اندازه های زیادی دارند، بنابراین قبل از خرید باید عوامل مختلفی (مانند اندازه خانه خود) را در نظر بگیرید. 

یکی از دستگاه های تصفیه هوای جمع و جور، Levoit است که با طراحی ساده الهام گرفته از اسکاندیناوی برای اتاق خواب و فضاهای کوچکتر مناسب است و برای استفاده در اتاق‌هایی تا 20 مترمربع توصیه می‌شود و در جذب و پاکسازی تا 99.97 درصد ذرات مؤثر است. 

فیلیپس پرجایزه 

برند فیلیپس هم در طراحی و تولید دستگاههای تصفیه هوا موفق عمل کرده است. این برند با دستگاه تصفیه Philips Series 800 Compact Air بسیار موفق عمل کرده است. این دستگاه تصفیه، با ارائه هوای تمیز برای اتاق هایی تا 48 متر مربع، برای فضاهای متوسط ایده آل است. این دستگاه تصفیه هوا با برنده شدن سه جایزه برای عملکرد بالا، می تواند هوای هر گوشه اتاق را در کمتر از 16 دقیقه تمیز کند. این دستگاه آنقدر کوچک است که در صورت نیاز می توانید آن را در یک لحظه جمع کنید.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما