«سامسونگ»؛ برنده جایزه بهره وری اجاق های هوشمند

اقتصاد100-یکی از برترین اجاق های القایی هوشمند،اجاق سامسونگ است که در صرفه جویی در انرژی و زمان،به خانواده ها کمک می کند.این اجاق گاز هوشمند تاکنون برنده جایزه بهره وری انرژی و ویژگی های پخت هوشمند بوده است.

«سامسونگ»؛ برنده جایزه بهره وری اجاق های هوشمند

به گزارش گروه لوازم خانگی، زندگی پرشتاب امروز سبب شده است تا مردم فرصت کمتری برای آشپزی داشته باشند به همین دلیل هم به دنبال راه هایی راحت تر برای تهیه غذا هستند، بنابراین لوازم کارآمد و هوشمندی می خواهند که متناسب با سبک زندگی آنها طراحی شده باشد.

به جرات می توان گفت که اجاق‌ توکار هوشمند القایی 30 اینچی سامسونگ که قابلیت اتصال به وای فای را دارد،همه این ویژگیها را یکجا جمع کرده و به خانواده‌ها کمک می‌کند تا با ارائه عملکرد پخت سریع‌تر و دقیق‌تر، غذاها را به اندازه‌ دلخواه خود تهیه کنند.

درواقع می توان گفت که اجاق القایی هوشمند سامسونگ،نخستین اجاق در صنعت است که به دلیل توانایی آن در کاهش مصرف انرژی و همچنین کاهش میزان انتشار گازهای گلخانه ای در حین پخت و پز،کاملا شناخته شده است.

همه این ویژگی ها منجر به عملکرد فوق العاده این لوازم خانگی می شود .بنابراین بی جهت نیست که این اجاق القایی موفق شد جایزه ENERGY STAR® Emerging Technology Award را در دسته جوایز تکنولوژی( برترین‌های

آشپزی القایی)، ازآن خود کند.

گفتنی است این جایزه به فناوری های نوآورانه و معتبر آزمایشگاهی اعطا می شود که مصرف انرژی سالانه یکپارچه (EIAEC) آنها، کمتر یا مساوی 125 کیلووات ساعت در سال باشد. جالب است بدانید اجاق‌های گازی 423 کیلووات ساعت در سال و اجاق‌های برقی 155 کیلووات ساعت در سال مصرف انرژی دارند بنابراین سامسونگ در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است.

اجاق‌های القایی برنده جایزه فناوری نوظهور، به دلیل وجود سیم‌پیچ الکترومغناطیسی، نسبت به اجاق‌های برقی معمولی تقریباً 5 تا 10 درصد بازده انرژی بیشتری در هر واحد دارند و از نظر انرژی، تقریباً سه برابر کارآمدتر از محصولات گازی معمولی هستند. این اجاق‌های القایی کم مصرف می‌توانند به کاهش قبوض آب و برق خانواده‌ها هم کمک کنند.

اجاق القایی هوشمند سامسونگ دارای چهار مشعل و تنظیم حالت Power Boost است که با فعال کردن آن، بلافاصله آب به جوش می آید و به این ترتیب در زمان آماده کردن غذا صرفه جویی می شود.

ازسوی دیگر پخت و پز با اجاق های القایی کنترل دقیق دما را ارائه می دهد و به شما این امکان را می دهد که در صورت نیاز بلافاصله به تنظیمات دمای پایین تر یا بالاتر بروید. این دقت به کاهش احتمال جوشیدن و ریخت و پاش در حین پخت و پز کمک می کند. به این ترتیب گاز شما کمتر کثیف می شود و زمان کمتری را به تمیز کردن گاز اختصاص می دهید.

اگر هم ریخت و پاشی بشود، بعد از اتمام پخت و پز به راحتی می توان سطح شیشه ای صاف Cooktop را تمیز کرد.این اجاق به وای فای متصل است و شما می توانید با کمک تلفن هوشمند خود و با کمک اپلیکیشن های مربوطه، از راه دور بر پخت غذا نظارت داشته باشید و درصورت نیاز، اجاق را از راه دور خاموش کنید

صفحه‌پز داخلی 30 اینچی هوشمند القایی سامسونگ (NZ30A3060UK) اکنون در Samsung.com و در خرده‌فروشی‌های منتخب در سراسر کشور در دسترس است.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما