مدیر خدمات پس از فروش «جی پلاس»:

درنوروز امسال، تعمیر از خرید پیشی گرفت

اقتصاد100-باز هم نوروز در راه است و شلوغی و جنب و جوش بازار، خیره کننده است اما برخی بازارها ازجمله لوازم خانگی جنب و جوش هرساله را ندارند. برخی معتقدند که مردم گاه به سمت تعمیر لوازم خانگی کوچکتر نمی رفتند و یک مدل جدیدتر را خریداری می کردند حالا اما بیشتر آنها ترجیح می دهند کالا را با هزینه ای کمتر، تعمیر کنند و سراغ خرید یک دستگاه نو نروند.

درنوروز امسال، تعمیر از خرید پیشی گرفت

 

به گزارش گروه لوازم خانگی، فرجی، مدیر خدمات پس از فروش برند جی پلاس با اشاره به کمتر شدن میزان خرید مردم در حوزه لوازم خانگی گفت: با توجه به شرایط بازار، افزایش قیمت ها و ازسوی دیگر کاهش قدرت خرید مردم، اوضاع تغییر کرده و حالا دیگر می توان گفت که میزان تمایل برای تعمیرات بیشتر از خرید شده است.

قطعات وارداتی

وی با اشاره به این که قطعات مورد نیاز برای تعویض در این تعمیرات، غالبا وارداتی هستند افزود: قبلا کار ما در تامین این قطعات بسیار راحت تر بود ولی حالا به دلیل مشکلات متعدد ازجمله مشکل تامین ارز، بروکراسی های ناشی از تحریم و... کار ما سخت تر شده است. به عنوان مثال قبلا ثبت سفارش و تخصیص ارز در عرض یک هفته صورت می گرفت ولی حالا این مدت زمان گاه به دو ماه هم می رسد.

ازسوی دیگر با وجود تحریم ها و این که قطعات مورد نیاز ما وارداتی هستند، بالا رفتن قیمت دلار و... هریک می تواند کارهای تعمیر لوازم خانگی را عقب بیندازد ولی ما برای کمک به راحتی مشتریان، همه تلاش خود را به کار گرفته ایم تا این مشکل به حداقل برسد.وی ادامه داد: البته ما با داشتن یک انبار بزرگ 10هزار مترمربعی، قطعات و لوازم یدکی لوازم خانگی کافی داریم تا بتوانیم از مصرف کننده پشتیبانی کنیم و حتی اگر به دلیل نتوانیم به موقع قطعات را وارد کنیم، یک دپوی مناسب داشته باشیم.

این قوانین دست و پاگیر

فرجی ادامه داد: گاهی هم در روزهای پایانی سال، برخی سیاستگذاری ها، قوانین و ایجاد سامانه ها و سیستم های مختلف و به طورکلی جدیدشدن روال کار، مشکلاتی برای فعالان حوزه لوازم خانگی به وجود می آورد که باید قطعاتشان را از خارج کشور وارد کنند. امیدوارم در این زمینه سیاستگذاری ها با همکاری بخش خصوصی و پرسیدن نظرات آنها صورت بگیرد تا دیگر شاهد بسیاری از موانع و مشکلاتی نباشیم که به راحتی می توان جلوی آنها را گرفت.

انتهای پیام/

 

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما