هود یا چراغ تزئینی؟

اقتصاد100-هود سوفی(Sophie)، یکی از مدل های مجموعه Falmec Circle.Tech، شکل لامپ و یک چراغ تزئینی واقعی را به خود گرفته است.

هود یا چراغ تزئینی؟

به گزارش گروه لوازم خانگی، نورپردازی در واقع موضوع مهمی برای کمپانی Falmec است که راه حل هایی را با نگاهی دقیق به رابطه بین نور، طراحی و عملکرد طراحی می کند. هود سوفی که به شکل لامپ و یک چراغ تزئینی است، از فولاد رنگ شده ساخته شده است و یک منبع نور LED 4200K را در پوشش شیشه ای سکوریت محصور می کند تا هم با مکش مناسب، بوی غذا، گرد و غبار و... را از خانه به بیرون ببرد و هم فضایی دلپذیر به همراه نور طبیعی خود ایجاد کند.

هود سوفی با دو اندازه مختلف 54 سانتی متر و 22 سانتی متر ارائه شده تا خریدار بتواند بر حسب نیاز خود، آن را خریداری کند.  

شاید با خودتان فکر کنید که این هود تنها یک شعله گاز را پوشش می دهد و احتمالا کارآیی زیادی ندارد. ولی در پاسخ باید گفت که این هود آشپرخانه به ظاهر کوچک، قدرت مکش بسیار بالایی دارد و با توجه به این که سروصدای زیادی هم تولید نمی کند بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است.

علاوه بر رنگ های کلاسیک سیاه و سفید، این هود لامپی شکل را می توان در رنگ های مسی و برنجی آنتیک هم درخواست کرد.

هود سوفی جلوه زیبایی به خانه می بخشد که تاثیر زیادی در آشپزخانه و اتاق نشیمن دارد. Falmec که در سال 1981 در Vittorio Veneto (Treviso) تأسیس شد، امروزه یکی از رهبران اصلی در تولید هودهای استخراج کننده و ارائه دهنده راهکارهای تصفیه هوا است. این برند با نوآوری در فناوری، طراحی و کیفیت، درواقع یک سبک واقعی ایتالیایی را عرضه می کند.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به توجه به لایحه افزایش یک روز به تعطیلات هفتگی ، با کدام گزینه موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما