با موبایل برای صبحانه نان داغ کنید!

اقتصاد100- بوی نان داغ، اشتهای هرکسی را برای صبحانه باز می کند ولی مشکل اینجاست که در زندگی پرشتاب امروز بسیاری از ما فرصت نداریم که صبح زود روانه نانوایی شویم و نان داغ را سر سفره بیاوریم. اگر شما هم جزو علاقه مندان صبحانه و نان داغ هستید،ولی مجبورید نانهای فریز شده را مورد استفاده قرار دهید، احتمالا تاکنون از روش های مختلفی کمک گرفته اید.

با موبایل برای صبحانه نان داغ کنید!

به گزارش گروه لوازم خانگی، گرم کردن نان در توستر یا فرهای گازی، هرچند یک کار معمولی و روتین است ولی حالا فعالان عرصه فناوری نمونه های ساده تری به این منظور طراحی کرده اند.شما می توانید از یک سبد نان ویژه هوشمند استفاده کنید.

این سبد نان مجهز به پورت یو اس بی، هم با باتری و هم با برق شارژ می شود و تنها کافی است نان را در آن قرار دهید تا گرم شود.

بعد از گرم شدن نان، می توانید پارچه دلخواهتان را در سبد بگذارید و نانها را بر روی آن بچینید. گرمای ایجاد شده، قابل ذخیره سازی است و می تواند در حالی که شما صبحانه را نوش جان می کنید، موبایل خود را از طریق پورت یو اس، شارژ کند. البته در حال حاضر فقط تعداد محدودی از این سبدهای نان موجود است و گفته می شود در صورت استقبال از این وسیله فناورانه، به تولید انبوه برسد.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما