ظهور فناوری اتصال لوازم خانگی به یکدیگر/ سامسونگ و ال جی پیشتاز "های تک" در جهان

اقتصاد100- ظهور آشپزخانه‌های جدید که امروزه از آنها با عنوان اشپزخانه‌های متصل یا connected kitchen یاد می‌شود باعث شده تا لوازم خانگی که از آنها در خانه‌ها استفاده می‌شود به نوعی از یک دستگاه که فقط برای انجام کار خانه مثل پخت غذا استفاده می‌شود، تبدیل به دستگاهی شود که با آن کارهای بیشتری بتوان انجام داد یا حداقل امکانات بیشتری در اختیار کاربر قرار دهد.

ظهور فناوری اتصال لوازم خانگی به یکدیگر/ سامسونگ و ال جی پیشتاز  "های تک"  در جهان

به گزارش گروه لوازم خانگی، برندهایی مثل سامسونگ و ال جی از جمله برندهای پیشتاز در حوزه تولید تجهیزات آشپزخانه با قابلیت اتصال به یکدیگر هستند. برای مثال برند سامسونگ از جمله برندهای تولید لوازم خانگی "های تک" است که با وجود گران قیمت بودن تجهیزات و لوازم خانگی که تولید می‌کند، اما محصولات کاربردی زیادی در کارنامه محصولات خود دارد و در نتیجه کاربران زیادی از محصولات آن استفاده می‌کنند.

برند سامسونگ در تولید لوازم خانگی "های تک "خود بر روی استفاده از فناوریهای تکنولوژی اتصال لوازم خانگی به یکدیگرظهور اشپزخانههای جدید که امروزه از آنها با عنوان اشپزخانههای متصل یا connected kitchen یاد میشود باعث شده تا لوازم خانگی که از آنها در خانهها استفاده میشود به نوعی از یک دستگاه که فقط برای انجام کار خانه مثل پخت غذا استفاده میشود تبدیل به دستگاهی شود که با آن کارهای بیشتری بتوان انجام داد یا حداقل امکانات بیشتری در اختیار کاربر قرار دهد. برندهایی مثل سامسونگ و ال جی از جمله برندهای پیشتاز در حوزه تولید تجهیزات آشپزخانه با قابلیت اتصال به یکدیگر هستند.

برای مثال برند سامسونگ از جمله برندهای تولید لوازم خانگی "های تک" است که با وجود گران قیمت بودن تجهیزات و لوازم خانگی که تولید میکند ،اما محصولات کاربردی زیادی در کارنامه محصولات خود دارد و در نتیجه کاربران زیادی از محصولات آن استفاده میکنندبرند سامسونگ در تولید لوازم خانگی های‌تک خود بر روی استفاده از فناوریهای نوآورانه و آینده نگری در تولید تجهیزات خود تمرکز زیادی داشته است.

تجهیزات لوازم خانگی هوشمند برند سامسونگ با قابلیت اتصال به یکدیگر از تکنولوژی وای فای برای برقراری اتصال در آنها استفاده شده است و از طرفی امکان و از طرفی کنترل قابلیتهای آنها با استفاده از صوت و یا ارسال داده نیز وجود دارد.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما