دبیر انجمن تولیدکنندگان لوازم صوتی و تصویری کشور:

تقاضا برای خرید لوازم خانگی بالاست/ اما 50 درصد کالاها روانه انبارتجار و خانه ها میشود

اقتصاد100- دبیر انجمن تولیدکنندگان لوازم صوتی و تصویری کشور گفت: این روزها با کاهش ارزش پول ملی، تقاضا برای خرید لوازم خانگی نیز بالا رفته است، اما رصد خدمات پس از فروش نشان می دهد که دست‌کم نیمی از این تولیدات روانه انبارها می شوند.

تقاضا برای خرید لوازم خانگی بالاست/ اما 50 درصد کالاها روانه انبارتجار و خانه ها میشود

به گزارش گروه لوازم خانگی، «محمدرضا شهیدی»‌ در گفت‌وگو با خبرنگار ما به وضعیت این روزها بازار اشاره کرد که تقاضای نسبتا زیادی برای خرید لوازم خانگی وجود دارد و گفت: تجار و همچنین مردم ترجیح می دهند با افت لحظه ای قیمت ریال، پول نقد نگه ندارند و آن را تبدیل به طلا، ارز، سکه و حتی لوازم خانگی کنند.

وی بیان داشت:‌ رصد خدمات پس از فروش انواع لوازم خانگی نشان می دهد، حداقل 50 درصد محصولات برای مصرف استفاده نمی شوند، بلکه راهی انبارهای تجار، فروشندگان یا انبارهای مردم می شود.

دبیر انجمن تولیدکنندگان لوازم صوتی و تصویری کشور اظهار داشت: برخی فروشندگان در حالی که اجناس خود را در زمان دلار 25 هزار تومانی خریده اند، امروز و با افزایش نرخ دلار به محدوده 60 هزار تومان، گرانفروشی می‌کنند.

وی تصریح کرد: تا فکری برای حفظ ارزش پول ملی نشود (حتی اگر کاهش ارزش پول ملی ناشی از توطئه دشمنان باشد)، مشکلات حل نمی شود و این آشفتگی‌ها تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما