کمپانی های لوازم خانگی به یاری زلزله زدگان شتافتند/ ال جی و سامسونگ در صدر

اقتصاد 100- شرکت‌های کره‌ای عزم خود را برای کمک به مردم زلزله زده ترکیه و سوریه جزم کرده اند و در میان آنها تولیدکنندگان لوازم خانگی پیشتاز بوده اند.

کمپانی های لوازم خانگی به یاری زلزله زدگان شتافتند/ ال جی و سامسونگ در صدر

به گزارش گروه لوازم خانگی، این تولیدکنندگان هم در حال ارسال کمک های نقدی هستند و هم محصولات مورد نیاز زلزله زدگان را تامین می کنند و در عملیات امداد و نجات در این منطقه زلزله زده هم مشارکت دارند.

یکی از این تولیدکنندگان لوازم خانگی، سامسونگ است که تاکنون درمجموع 3 میلیون دلار به صورت نقدی و غیر نقدی برای کمک به زلزله زدگان ترکیه اختصاص داده است. 1.5 میلیون دلار از این رقم به صورت نقدی به آژانس مدیریت بحران و بلایای ترکیه اختصاص یافته و 1.5 میلیون دلار دیگر در قالب کالاهای امدادی،راهی ترکیه و سوریه شده است.

سامسونگ در کمک های امدادی خود محصولاتی ازجمله دستگاه‌های تشخیصی و پزشکی قابل حمل و ویژه سونوگرافی که در این مناطق بحران زده بسیار مورد نیاز است، را به مردم زلزله زده اهدا کرده است.

این تولیدکننده همچینین لوازم خانگی برقی مورد نیاز اسکان موقت زلزله زدگان بویژه وسایل گرمایشی را در صدر محصولات ارسالی خود قرار داده است. پس از آن به نیازهای آموزشی کودکان در این منطقه بحران زده توجه داشته ودر نظر دارد تبلت‌های آموزشی دیجیتال را به آنها اهدا کند.

برخی خانواده ها هم ممکن است همه لوازم خانگی خود را از دست نداده باشند اما این محصولات نیاز به تعمیرهای تخصصی داشته باشد که سامسونگ در این زمینه نیز اعلام آمادگی کرده و قرار است در قالب گروه های سیار، به ارائه خدمات برای تعمیر لوازم خانگی مردم این منطقه به صورت رایگان بپردازد.

گروه ال‌جی هم قرار است یک میلیون دلار به مردم این منطقه خواهد کرد. پول اهدا شده، از طریق مشورت با دولت ترکیه برای بازسازی مناطق آسیب دیده و حمایت از بازماندگان این زلزله مهیب استفاده خواهد شد. در کنار این، شعبه ترکیه ای ال جی الکترونیکس نیز از طریق AHBAP، یک سازمان امدادی غیرانتفاعی محلی، کمک های مالی خود را به زلزله زدگان تحویل داده است.

انتهای پیام/

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما