مایکروویوی که دستور پخت غذا را از حفظ می کند

اقتصاد 100- یکی از برترین مایکروویوهایی که بتازگی از آن رونمایی شده، مربوط به برند میدیاست که دقیقا مانند یارانه عمل کرده و میتواند دستور پخت غذا را حفظ کند و به تنهایی یک غذای خوشمزه برای شما تهیه کند.

مایکروویوی که دستور پخت غذا را از حفظ می کند

به گزارش گروه لوازم خانگی، این برند سری تازه ای از مایکروویوهای خود را با نام  مایکروویو Scan&Go ارائه داده که دستور پخت غذا را از حفظ است. مایکروویو Midea  TmScan&Go اولین مایکروویو تجاری شرکت میدیا با اسکنر داخلی است که با سرعت بیشتری غذا را گرم می کند و بسیاری معتقدند برای کارمندان شرکت های بزرگ جهان، یک وسیله بسیار مناسب محسوب می شود تا در زمان ناهار وقت کمتری به گرم کردن یا پخت غذا اختصاص دهند و حتی به چرت بعد از غذای خود نیز برسند.

در این مایکروویو که درست مانند یارانه عمل می کند می توان تنظیمات قدرت و زمان برای پخت انواع مختلف غذا را از قبل برنامه ریزی کرد و درنهایت یک کد QR حاوی دستورالعمل های پخت را ایجاد کرد. مایکروویو با اسکن کد QR دستورالعمل های پخت را دریافت می کند.

کاربران به سادگی می توانند بارکد غذا را با اسکنر یکپارچه اسکن کرده و علاوه بر دریافت دستور غذایی، دمای مورد نیاز برای پخت غذا نیز خود به خود تنظیم می شود. موضوع مهم این است که پس از راه‌اندازی، کاربران نیازی به تنظیم دستی سطح توان دستگاه و زمان ندارند.

یکی دیگر از ویژگی های این مایکروویو این است که تلاش شده تا دمای غذا به گونه ای تنظیم شود که کیفیت مواد اولیه حفظ شود و ارزش مواد غذایی آن از بین نرود.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما