یخچال فریزر با تصویر دلخواه خود را به سامسونگ سفارش دهید

اقتصاد100- کمپانی سامسونگ یک بار دیگر پدیده ای نوظهور را در عرصه طراحی یخچال فریزر های خود ثبت و ارائه کرد که با استقبال بی نظیر مشتریانش در جهان روبرو شد.

یخچال فریزر با تصویر دلخواه خود را به سامسونگ سفارش دهید

به گزارش گروه لوازم خانگی، با باز کردن خط سفارشات یخچال های MyBespoke مای بسکوپ خود و طراحی عکس های خانوادگی در اندازه بزرگ بر روی درب  یخچال، عملا به مشتریان خود کمک می کند تا برای نخستین بار در جهان آشپزخانه ای سفارشی و دلخواه داشته باشند.

این یخچال های سفارشی می تواند با طرح های اصلی، آثار هنری یا عکس های مورد علاقه شما شخصی سازی شود. این که بتوانید هنگام ورود به خانه و باز کردن درب یخچال خود یکی از محبوب ترین عکس های خانوادگی تان در اندازه ای بزرگ مقابل چشمتان قرار بگیرد در نوع خود فوق العاده است پانل‌های سفارشی MyBespoke به شما کمک می‌کنند تا یک یخچال بی‌نظیر بسازید و بتوانید آشپزخانه خود را شخصی‌سازی کنید.

 

یخچال سامسونگ

شین هیگبی، رئیس کسب و کار لوازم خانگی سامسونگ الکترونیکس آمریکا گفت: «لوازم سفارشی ما راه‌های کاملاً جدیدی را برای افراد ارائه می‌کند تا سبک شخصی خود را بیان کنند.

ما از اینکه مشتریانمان از این روند نوظهور طراحی خانه در شخصی‌سازی استقبال می‌کنند، هیجان‌زده هستیم. با در دسترس بودن MyBespoke، ما به مشتریان خود الهام می‌دهیم تا خلاقیت خود را به روش‌هایی که قبلاً در دسته لوازم خانگی ارائه نشده بود، نشان دهند و از زندگی لذت بیشتری ببرند.

سامسونگ یخچال

MyBespoke  امکانات بی‌پایانی برای شخصی‌سازی ارائه می‌دهد و گرایش‌های طراحی خانه را در بر می‌گیرد که شخصیت و سبک را با استفاده از مواد، رنگ‌ها و طرح‌های هنرمندانه جدید بیان می‌کند. شما می توانید پانل های یخچال MyBespoke بی نظیر خود را با یک یا هر دو درب فرانسوی طراحی کنید و سامسونگ آنها را مستقیماً به خانه شما تحویل می دهد.با خرید یخچال سفارشی از Samsung.com، طرح خود را ایجاد می کنید و به سادگی پانل های یخچال درب فرانسوی سفارشی موجود خود را با پانل های طراحی شده سفارشی خود تغییر می دهید.

برای تکمیل طراحی MyBespoke سفارشی خود در درب‌های بالایی، می‌توانید از میان انواع رنگ‌های سفارشی پررنگ، روشن یا خنثی در روکش‌های شیشه‌ای یا فلزی - برای درها یا کشوهای پایینی یخچال انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید طرح خود را بر روی پانل‌های درب یخچال سفارشی سفارشی و قابل تعویض در Samsung.com آپلود، ویرایش و چاپ کنید.

 پانل های چاپ سفارشی MyBespoke با قیمت 300 دلار در هر پانل در دسترس هستند و تقریباً در هشت هفته به مشتری تحویل داده می شوند.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما