درخشش بی نظیر لوازم خانگی ال جی در نمایشگاه لاس وگاس

یکی از کمپانی های مطرح در نمایشگاه CES 2023 لاس وگاس، ال جی بود که با ارائه لوازم خانگی های خاص، توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به این برند جلب کرد.یخچال فریزر های فوق العاده شیک، جذاب وکاربردی و تلویزیون های غول پیکر بی سیم هوشمند از جمله است.

درخشش بی نظیر لوازم خانگی ال جی در نمایشگاه لاس وگاس

به گزارش اقتصاد 100، یکی از چشمگیرترین لوازم خانگی ارائه شده در نمایشگاه CES 2023 آمریکا، یخچال فریزر MoodUP برند کمپانی ال جی بود که درواقع این لوازم خانگی هوشمند که می تواند به آشپزخانه زیبایی ببخشد و میتواند تاثیری فوق العاده در بهبود روحیه شما داشته باشد، دارای چندین پنل LED در جلو است که از طریق برنامه تلفن همراه ThinQ ال‌جی کنترل می‌شوند و تغییر رنگ می دهند. 

یخچال فریزر "مود اپ" با بیش از صدو نود هزار ترکیب رنگ

این یخچال فریزر هوشمند و پر زرق و برق جدید، دارای بیش از 190000 ترکیب رنگ از جمله Viva Magenta، رنگ سال پنتون و پنل‌های مهمانی است. 

همچنین دارای چندین پنل LED در جلو است که از طریق برنامه تلفن همراه ThinQ ال‌جی کنترل می‌شوند که تغییر رنگ می دهند. 

 

یخچال ال جی

کاربران می توانند از میان بیش از 40 رنگ و تم های از پیش تعیین شده از جمله فصل و مکان، یکی را انتخاب کنند و به عنوان مثال فصل ها را در زمان‌های مختلف سال بر روی یخچال ببینید. همچنین وقتی بر حسب وضعیت روحی خود نیاز به دیدن رنگ خاصی دارید می توانید یخچال رابه رنگ دلخواه خود درآورید. 

 این یخچال فریزر یک ویژگی جالب دارد و هنگامی که حسگرهای حرکتی MoodUP تشخیص می‌دهند شخصی در حال نزدیک شدن است، پنل های یخچال به نشانه خوشامدگویی، چشمک می‌زنند. اگر به دنبال سرگرمی بیشتر هستید، این یخچال  بهترین پاسخ را برای شما دارد  و می‌تواند رنگ‌ها را برحسب نوع آهنگ‌های مورد علاقه‌تان که از بلندگوی بلوتوث داخلی یخچال پخش می‌شود، تغییر دهد.

همچنین پنل ال ای دی درب فریزر در هنگام شب، به محض اینکه حرکتی را تشخیص می دهد روشن می شود تا به شما کمک کند بدون روشن کردن چراغ  اضافه و برخورد با میز و... در آشپزخانه حرکت کنید. این قابلیت برای شکموهایی که احتمالا به دنبال خوردن یک میان وعده آخر شب هستند ولی به دلیل تاریکی و خواب بودن بقیه همیشه دچار مشکل بوده اند هم یک راهکار فوق العاده محسوب می شود.

وقتی هم که پنل های LED خاموش می شوند، MoodUP دارای روکش خاکستری و سفید می شود و ظاهری سنتی تر به آشپزخانه می بخشد. 

جالب است بدانید یخچال فریزر MoodUP دارای فناوری های پیشرفته و هوشمند از جمله تشخیص صدای ارتقا یافته است و به وای فای و بلوتوث با اسپیکر داخلی  نیز اتصال دارد. سنسورهای درب این یخچال فریزر خاص نیز تشخیص می‌دهند که این لوازم خانگی برای مدت طولانی باز مانده است بنابراین پنل‌ها مکرراً چشمک می زنند وتا زمانی که درب بسته نشود، این موضوع ادامه خواهد داشت.

پنل بالا سمت راست (سمت یخچال) هم به یک قابلیت جالب مجهز است.این پنل با تکان دادن انگشت شفاف می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که بدون خروج هوای سرد از یخچال، آنچه را داخل آن است ببینید. این موضوع در کاهش مصرف انرژی نیز تاثیر زیادی دارد چراکه روزانه از چندین بار باز کردن بی دلیل درب یخچال جلوگیری می شود.

تلویزیون های غول پیکر بی سیم

LG Signature Series M3 OLED TV

همچنین به گزارش اقتصاد 100، کمپانی ال جی در نمایشگاه CES 2023 لاس وگاس به دنیای تلویزیون ها نیز ورود کرده و یکی از برترین های این حوزه را رونمایی کرد. Signature Series M3 OLED - یک تلویزیون OLED بی‌سیم غول‌پیکر 97 اینچی است که می‌تواند محتوای ویدئویی 4K را در سراسر اتاق به‌صورت بی‌سیم پخش کند، رونمایی کرد. اتصال بی سیم این تلویزیون توسط باکس Zero Connect تامین می شود که تصاویر و صدا را در لحظه و بدون هیچ تاخیری انتقال می دهد بنابراین می توانید با کابل های HDMI برای همیشه خداحافظی می کنید. این بدان معناست که شما می توانید محل قرارگیری تلویزیون را متناسب با فضای داخلی خود انتخاب کنید. بدون این که دنبال پریز برق بگردید.  

جارو شارژی با قابلیت بخارشوی

LG CordZero A9 All-in-One Tower With Steam Mop

لوازم خانگی هوشمند

ال‌جی در نمایشگاهCES 2023  اولین جارو شارژی خود با قابلیت بخارشوی را به نمایش گذاشت. – CordZero A9 Kompressor With Steam. مجهز به یک نازل بخارقابل جدا شدن است تا همزمان قابلیت عملکرد تمیز کردن خشک، مرطوب و بخار را ارائه دهد . این جارو اساساً قدرت تمیز کردن چند دستگاه را در یک دستگاه به شما می دهد. نازل بخار  دارای سنسورهای دوگانه برای کمک به جلوگیری از گرم شدن بیش از حد ژنراتور بخار است و همچنین یک سیستم آبرسانی پیشرفته و خودکار دارد که پدهای جارو را هنگام پاک کردن خیس نگه می دارد. این جاروهمچنین دارای یک  ایستگاه اتصال همه کاره است که آن را شارژ و به طور خودکار تخلیه می کند.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما