پس از کمپین مهران مدیری حالا نوبت سبک زیرپوستی تبلیغات رفاه شده

توقف کمپین های تبلیغاتی فروشگاه زنجیره ای رفاه در تلویزیون به معنای قطع تبلیغات این مجموعه اقتصادی نیست.

پس از کمپین مهران مدیری حالا نوبت سبک زیرپوستی تبلیغات رفاه شده

به گزارش اقتصاد100، بررسی برنامه های شب یلدا در شبکه های سیما نشان می دهد ظاهرا یکی از اصلی ترین اسپانسرهای تلویزیون در شب یلدا فروشگاه رفاه بوده است.

اما روش تبلیغ این فروشگاه در مقایسه با سالهای گذشته تفاوت پیدا کرده است.

"تبلیغات در نقطه خرید" در فروشگاههای رفاه با یک مکمل تبلیغاتی در رسانه ملی همراه شده است. در این روش محصولاتی خاص مثل لوازم آشپزخانه در کمپین های "تبلیغات در نقطه خرید" فروشگاههای رفاه در سراسر کشور طی دو هفته اخیر جانمایی شده است. قوری های چدنی یکی از برجسته ترین این اقلام است. از قضا دقیقا همین محصولات در دکور و صحنه جشن های یلدای تلویزیون در شبکه های مختلف از جمله شبکه سه و نسیم هم مشاهده می شود.

این سبک جدید تبلیغاتی فروشگاه رفاه پس از معرفی مهران مدیری به عنوان سفیر فروشگاه رفاه و ساخت تیزرهای مختلف با محوریت او و توقف یکباره آن شکل گرفته است. سال گذشته نیز کمپین چله بازار به عنوان فعالیت برجسته فصلی فروشگاههای زنجیره ای رفاه اجرا شده بود.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
  • ناشناس ارسالی در

    همه بدن ؟؟ فقط شما خوبید ؟؟

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما