فیلیمو

فیلیمو

فیلیمو به عنوان اولین سینمای خانگی آنلاین ایران در بهمن ماه ۱۳۹۳ شروع به کار کرد. فیلیمو از جدیدترین محصولات «صباایده» بوده که کاربر را با چند کلیک به راحتی به دنیایی از فیلم‌ و سریال‌ می‌برد. کاربران به سادگی می‌توانند از میان محتوای متنوع موجود در این سرویس، اثر مورد علاقه‌ خود را انتخاب کرده و آن را بر روی تلفن همراه، تبلت، رایانه‌ شخصی یا تلویزیون هوشمند خود تماشا کرده و از آن لذت ببرند.

برای راه اندازی فیلیمو، تمام تیم های صباایده، از فنی گرفته تا مارکتینگ و توسعه کسب و آپارات و صباویژن دست به دست هم دادند و در نتیجه یک کار گروهی، هرماه، میزبان کاربران فارسی زبان در سراسر جهان هستیم. تیم فیلیمو به طور مستمر در حال گسترش و توسعه این محتوا است تا جدیدترین آثار این حوزه را در اختیار کاربران قرار بدهد.

فیلیمو دارای بیش از ۴۰۰ هزار مشترک ماهانه با سهم بازار بیش از ۵۰ درصدی در میان رقبا است که در ماه ۴۵۰ میلیون دقیقه محتوای ویدیویی توسط کاربران فیلیمو مشاهده می‌گردد.

سرویس فیلیمو در بهمن ۱۳۹۳ با نام «آپارات فیلیمو» آغاز به کار کرد ولی پس از مدت کوتاهی به فیلیمو تغییر نام داد. اولین نسخه از اپلیکیشن فیلیمو در خرداد ۱۳۹۴ برای کاربران اندروید منتشر شد. 

در اسفند ۱۳۹۶، فیلیمو از نسخهٔ اختصاصی اندروید تی‌وی خود رونمایی کرد. همچنین در مرداد ۱۳۹۷، سرویس پشتیبانی تلفنی فیلیمو ۲۴ ساعته شد.

فیلیمو در مرداد ۱۳۹۹ با معرفی سخت‌افزار «فیلیمو باکس» برای کاربران خود این امکان را فراهم کرد تا محتوای فیلیمو را در تلویزیون‌های خود با کیفیت 4K مشاهده کنند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما