مهدی قایدی انتقام گرفت

اقتصاد 100- فرهاد مجیدی کلافه شد.

مهدی قایدی انتقام گرفت

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، برگزاری بازی‌های فیفا دی این فرصت را در اختیار تیم‌های باشگاهی قرار داده است تا در دیدارهای تدارکاتی به میدان بروند. روز گذشته نیز اتحاد کلباء در یک بازی دوستانه که در استادیوم آل راشد برگزار شد، به مصاف میزبان خود شباب الاهلی رفت و به پیروزی دست یافت.

در این مسابقه که با نتیجه سه بر دو به پایان رسید، شاگردان فرهاد مجیدی در شرایطی موفق به کسب پیروزی شدند که مهدی قایدی با درخشش در این مسابقه، توانست دو مرتبه دروازه تیم سابقش را باز کرده و نقش مهمی در این برد ایفا کند.

گل اول روی یک ارسال زمینی از سمت راست به روی دروازه بود که قایدی با شلیکی تک ضرب، توپ را به تور دروازه چسباند. او روی گل دوم نیز با یک فرار از سمت چپ و جا گذاشتن مدافعان حریف، در موقعیتی تک به تک توپ را به زاویه مخالف زد و برای تیمش گلزنی کرد. لازم به ذکر است که گل سوم کلباء توسط فهد باروت به ثمر رسید.

این در شرایطی است که شباب الاهلی چند روز پیش و در دیداری از هفته هفتم لیگ امارات موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد اتحاد کلباء عبور کرده و هم امتیاز با الوصل صدرنشین و به دلیل تفاضل گل در رده دوم قرار بگیرد.

انتهای پیام/

منبع : ورزش۳

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما