خط بوی عطر اشکان خطیبی دلچسب و رویایی است/ عطرش چه برندی است ؟

طلا و جواهر اقتصاد 100 : اشکان خطیبی که این روز‌ها علاوه بر بازیگری، سرگرم اداره و گرداندن رستوران شهم هست، از آن دسته افراد یا بهتر بگوییم بازیگرانی است که به ظاهرش اهمیت زیادی می‌دهد.

خط بوی عطر اشکان خطیبی دلچسب و رویایی است/ عطرش چه برندی است ؟

عطر مورد علاقه اشکان خطیبی

اگرچه او ترجیح می‌دهد راحت باشد، اما ناگفته نماند در مراسمی که لازم باشد، لباس‌های رسمی هم می‌پوشد.

خطیبی درباره عطر و ادوکلنی که استفاده می‌کند، می‌گوید: «همیشه دوست دارم خوش بو باشم، چون فکر می‌کنم خوش بو بودن یک فرد در برخوردش با دیگران بسیار اهمیت دارد و حتما در ذهن افراد خواهد ماند. در واقع شاید بیراه نباشد بگویم شخصیت افراد را می‌توان تا حدی از روی عطری که استفاده می‌کنند شناخت. به همین خاطر سعی می‌کنم در انتخاب‌هایم دقت داشته باشم.»

خطیبی از عطرهای مختلفی استفاده می‌کند اما همیشه بو و رایحه‌های تلخ را ترجیح می‌دهد. او می‌گوید، چند وقت پیش از عطر تلخی استفاده می‌کرده که شاید تلخ‌تر از بوی آن دیگر وجود نداشته. عطر دیگری هم که او عاشق بویش است «DKNY» است که آن هم بوی تلخی دارد.

خطیبی می‌گوید: «البته عطرهای دیگری هم هست که در این مدت خریدم که آن‌ها هم تقریبا رایحه‌شان تلخ است. برخلاف بیشتر افراد که ترجیح می‌دهند در تابستان از عطرهای خنک استفاده کنند. من باز هم دوست دارم عطر خودم با‌‌ همان بوی محبوب و دلنشینش را استفاده کنم.»

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما