این خانم بازیگر ایرانی مدلینگ لباس شد / مینا ساداتی جنجالی شد + عکس

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک بازیگر دیگر سینما به وادی تبلیغات پیوست.

این خانم بازیگر ایرانی مدلینگ لباس شد / مینا ساداتی جنجالی شد + عکس

" مینا ساداتی " همسر بابک حمیدیان و از بازیگران زن سینمای ایران نیز به چرخه فعالیت‌های تبلیغاتی پیوست.

انتشار تصویری از او در قالب یک مدل لباس، در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شد.

مینا ساداتی

زندگی شخصی مینا ساداتی

مینا ساداتی در تاریخ 10 آذر ماه سال 1360 در کاشان متولد شد. درمورد خانواده او اطلاعات چندانی در دسترس نیست و مشخص نیست که شغل پدر و مادر مینا ساداتی چه بود یا چند خواهر و برادر دارد و تنها یک عکس از مینا ساداتی و برادرش منتشر شده است که مرتبط به خانواده ای میشود.

مینا ساداتی، فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه هنرهای زیبای تهران میباشد و کارش را مثل اکثر بازیگران، با تئاتر شروع کرده است.

مینا ساداتی

نسبت مینا ساداتی و لیلا زارع

مینا ساداتی

تشابه ظاهری لیلا زراع و مینا ساداتی را نمیتوان نادیده گرفت، برای همین برخی تصور می کنند لیلا زارع خواهر مینا ساداتی است و مثل برخی از بازیگران همچون شیرین بینا و نگین صدق گویا، با وجود اینکه خواهر یکدیگر هستند، نام خانوادگی شان متفاوت است؛ در حالیکه این مسئله صحت ندارد و تاکنون توسط هیچ یک از این دو هنرمند، تایید نشده است.

ازدواج و همسر مینا ساداتی

موضوعاتی همچون مینا ساداتی و همسرش، یا عکس عروسی بابک حمیدیان و مینا ساداتی، و حتی موضوعی مثل فرزند مینا ساداتی و...از مواردی است که با نام این بازیگر جستجو می شود که برای پاسخ به این موارد در این حد می توان گفت که، مینا ساداتی و بابک حمیدیان در اواسط سال 1394 با هم ازدواج کرده و خبر ازدواجشان را بصورت رسمی و در یک گفتگوی تلفنی با احسان علیخانی، رسانه ای شد.

بابک حمیدیان همسر مینا ساداتی در سال 1359 در تهران متولد شد و او هم مثل همسرش، بازیگر است.

شروع بازیگری و اولین فیلم مینا ساداتی

مینا ساداتی با تئاتر، بازیگری را شروع کرد و تا این که زمانیکه 26 سال سن داشت و در سال 1386، با بازی در فیلم زخم شانه حوا وارد سینما شد. اولین فیلم مینا ساداتی در تلویزیون، در سال 1394 و سریال تنهایی لیلا بود که نقطه آغاز شهرت او در میان مخاطبان تلویزیون شد.

مینا ساداتی

در ادامه به معرفی فیلم های مینا ساداتی می پردازیم.

مینا ساداتی در دفتر یادداشت

دفتر یادداشت سریال نمایش خانگی به کارگردانی کیارش اسدی زاده و تهیه کنندگی حسین اکبری در ژانر کمدی و جناییاست که در آن هنرمندانی چون رضا عطاران، حسن معجونی، مینا ساداتی، داریوش کاردان و...بازی کرده اند.

نخستین قسمت دفتر یادداشت جمعه 26 آبان 1402 در پلتفرم فیلم‌نت پخش شد. میناساداتی در سریال دفتر یادداشت نقش منیر مدیر آسایشگاه را ایفا می کند و رضا عطاران نقش ایرج و حسن معجونی نقش حمید دوست ایرج را ایفا می کند، رفقایی که از دوران کودکی سرشان برای پیگیری پرونده‌های جنایی درد می‌کند و پای آن‌ها ناخواسته به پرونده قتل‌های زنجیره‌ای باز می‌شود و…

مینا ساداتی

مینا ساداتی در سریال هفت

سریال هفت دومین تجربه کیارش اسدزاده در نمایش خانگی در ژانر درام، اجتماعی و هیجان‌انگیز است که در آن هنرمندانی چون رضا کیانیان،مهدی هاشمی،نیکی کریمی، علی مصفا،امیر جعفری،هانیه توسلی،بابک حمیدیان،نازنین بیاتی، مینا ساداتی، حدیث میرامینی و...بازی کرده اند.

هفت روایتگر زندگی هفت جوان دانشجو است که با مشکلات مالی شدیدی در زندگی خود روبرو هستند، به همین خاطر اغذیه‌فروشی سیار راه انداخته اما وارد یک راه پر و پیچ و خم شده و به راه خلاف کشیده و زندگی آنها تحت تاثیر قرار می گیرد.

مینا ساداتی در تنهایی لیلا

تنهایی لیلا سریالی در ژانر مذهبی و اجتماعی به کارگردانی محمد حسین لطیفی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی است که در آن بازیگرانی چون مینا ساداتی، بهروز شعیبی، حسن پورشیرازی، نسرین مقانلو، سام قریبیان و... بازی کرده اند.

میناساداتی در این سریال نقش اصلی دختری به نام لیلا را بازی کرده که از خانواده‌ای ثروتمند و غیرمذهبی و نازپرورده است و عاشق محمد متولی امام زاده می شود و با محمد ازدواج کرده و صاحب فرزند می شود اما همسر خود را از دست می دهد و از آن به بعد تنهایی و مشکلات لیلا آغاز می گرددو....

مینا ساداتی در آمستردام

سریال آمستردام مجموعه ای به کارگردانی مسعود قراگزلو و تهیه‌ کنندگی مرتضی شایسته است که در آن هنرمندانی چون هنگامه قاضیانی، شهرام حقیقت‌ دوست، مهدی سلطانی، مهدی پاکدل، مینا ساداتی، مجتبی پیرزاده و...بازی کرده اند.

آمستردام با داستانی عاشقانه درباره چند دوست است که عشق مسیر زندگی شان را تغییر می دهد و اتفاقات زیادی برایشان به وقوع می پیوندد. مینا ساداتی در سریال آمستردام نقش دختری به نام سایه را بازی کرده است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما