گرانی در راه بازار طلا است + جزئیات

طلا و جواهر اقتصاد 100: نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت :قیمت ها در معاملات امروز با کاهش جزئی داد و ستد می شود و ابراز امیدواری کرد تقاضا و داد و ستدها با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا افزایشی شود و رونق به این صنعت باز گردد.

گرانی در راه بازار طلا است + جزئیات

نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران  گفت:قیمت اونس جهانی در معاملات امروز نیز بدون تغییر 2021 دلار می باشد در ایران نیز کاهش تقاضا و ثبات نرخ ارز و اونس جهانی باعث شد قیمت ها دچار نوسان خاصی نشود و امروز با کاهش جزئی داد و ستد می شود.

شربیانی گفت:با توجه به اینکه در سال های گذشته اونس جهانی در روزهای پایانی سال میلادی گران می شود باید دید امسال این روند چگونه خواهد بود اما خاطر نشان ساخت در ایران طی ماه های گذشته با توجه به ثبات نرخ ارز و کاهش تقاضا و داد و ستدها قیمت ها نوسان خاصی نداشته است.

وی ابراز امیدواری کرد تقاضا و داد و ستدها با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا افزایشی شود و رونق به این صنعت باز گردد.

به گزارش سایت طلا،در بازار ایران امروز قیمت سکه طرح جدید با 110 هزار تومان کاهش، قیمت سکه طرح قدیم با 100 هزار تومان کاهش ،قیمت نیم سکه با 50 هزار تومان کاهش و قیمت ربع سکه با 50 هزار تومان کاهش ،سکه های گرمی بانک مرکزی بدون تغییر و هر گرم طلای 18عیار نیز با 6 هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته داد و ستد می شود.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما