تقویت سیستم ایمنی بدن با گردنبند نقره

طلا و جواهر اقتصاد 100: چرا بعضی از افراد گردنبند زنانه نقره را بیش از طلا یا سایر فلزات دوست دارند؟ دلیل آن می‌تواند این باشد که نقره سمبل خلوص، پاکی و شفاف بودن است و نماد تمرکز و هدفمند بودن است.

تقویت سیستم ایمنی بدن با گردنبند نقره

گردنبند زنانه نقره ، تاثیر آن و دلیل خرید زیورآلات نقره

به‌طور مثال، طلا به دلیل رنگ طلایی که دارد یادآور خورشید و انرژی آن است و نقره یادآور ماه و انرژی رازآلود آن است. در روانشناسی رنگ‌ها، رنگ نقره‌ای تعادلی بین رنگ مشکی و سفید ایجاد می‌کند و توانایی این را دارد که ذهن را از خاطرات و احساسات بد گذشته پاکسازی کند. نقره فلزی ضد باکتری است و می‌تواند سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند و در گذشته نیز برای زدودن آلودگی آب استفاده می‌شده است.

علاوه بر آن، امروزه باور دارند که نقره مجرایی است که می‌تواند انرژی‌های مثبت و درمانی ساطع کند و به همین دلیل به افرادی که سرما می‌خورند و یا هپاتیت دارند توصیه می‌شود از نقره استفاده کنند. نقره هم‌چنین، می‌تواند خون را پاکسازی کند و مواد شیمیایی و هورمونی خون را متعادل کند و باعث شود مواد معدنی و ویتامین‌ها بهتر در بدن جذب شوند.

برای اینکه بتوانید از انرژی نقره بهتر و بیشتر استفاده کنید، می‌توانید آن را با سنگ‌های قیمتی و کریستال همراه کنید. درست مثل گردنبند نقره زنانه جواهری یا نگین دار که نگین آن از سنگ‌های قیمتی تهیه می‌شود. یک راه دیگر که به گردنبند نقره زنانه زیبایی بیشتری می‌دهد و در عین حال بهبود بخش است، ترکیب آن با یاقوت کبود سیاه است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما