رکود ادامه دار در بازار طلا / جدول جدیدترین قیمت ها را ببینید

طلا و جواهر اقتصاد 100: رکود در بازار طلا و سکه ادامه دار شده است. حتی با شروع هفته جدید و افزایش ۱۶ دلاری قیمت انس جهانی باز هم وضعیت بازار طلا و سکه در رکود و همچنان تقاضا پایین است.

رکود ادامه دار در بازار طلا  / جدول جدیدترین قیمت ها را ببینید

 کارشناسان پیش بینی کرده اند تا ماه ژانویه انس جهانی طلا به بالای ۲ هزار دلار برسد. البته مشخص نیست این افزایش تاثیری بر بازار داخلی بگذارد. قبلا افزایش یا کاهش قیمت انس جهانی بر روی بازار داخلی تاثیر گذار بود. اما با افزایش قابل توجه انس جهانی در روز گذشته تغییر چندانی در بازار داخلی احساس نشد. در هر صورت باید منتظر ماند و دید که شرایط سیاسی و اقتصادی به کدام سمت و سو پیش می رود.

امروز یکشنبه ۲۸ آبان تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۴۲۵ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۲۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار و سکه یک‌ گرمی ۵ میلیون و ۷۵۰ تومان تعیین شده است.

محصول نرخ (تومان)

سکه تمام طرح جدید ۲۸ میلیون و ۹۰۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم ۲۵ میلیون و ۶۰۰ هزار
نیم سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار
ربع سکه بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار
سکه یک گرمی ۵ میلیون و ۷۵۰
طلای ۱۸ عیار ۲ میلیون و ۴۲۵ هزار

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما