با این ترفندها همیشه بدرخشید / انتخاب گوشواره متناسب با مدل موی شما

طلا و جواهر اقتصاد 100: استفاده از گوشواره یکی از روش‌های محبوب برای زیبا دیده شدن چهره و استایل شما است. هنگام انتخاب گوشواره، مدل موی شما یکی از عوامل مهم است که باید در نظر گرفته شود.

با این ترفندها همیشه بدرخشید / انتخاب گوشواره متناسب با مدل موی شما

هر مدل مو، نیاز به نوعی استایلینگ خاص دارد تا با استایل شما همخوانی داشته باشد. انتخاب درست و ست کردن مناسب گوشواره با موی باز و بسته، اهمیت زیادی در استایلینگ دارد. در این مقاله، به بررسی و راهنمایی درباره طریقه ست کردن گوشواره با موی باز و بسته می‌پردازیم. با خواندن این مقاله، شما قادر خواهید بود استایلینگ زیبا و جذابی را برای خود انتخاب کنید.

موهای بلند و لخت:

گوشواره های بلند و آویز:

برای موهای بلند و لخت، گوشواره های بلند و آویز با جزییات ظاهری بیشتر، مناسب هستند. گوشواره بلند زنجیری در مدل‌های مختلف در لابه‌های موهای بلند بیشتر نمایان می‌شوند.

گوشواره‌های حلقه‌ای :

زمانی که موهای شما باز است فضای زیادی از گوش تا شانه‌ها به وضوح قابل مشاهده است و شما می‌توانید یک جفت گوشواره انتخاب کنید که از همه جهات زیبا به نظر برسد. گوشواره حلقه‌ای یا گوشواره بیضی شکل ساده یا با جزئیات بسیار مناسب شما است.

مدل موی شینیون

مدل موی شینیون زمانی است که موهای خود را به عقب جمع می‌کنید، به طوری که گردن شما کاملا مشخص است. این مدل مو برای مجالس رسمی‌ مناسب است. گوشواره‌های ایده آل برای پوشیدن با مدل موی شینیون، گوشواره های بلند ظریف هستند.

طول گوشواره‌های آویزی خط گردن و شانه شما را برجسته می کند. یک گوشواره آویزی می‌تواند بسیار برای شما جذاب باشد.

موی کوتاه

گوشواره‌های کوتاه و با جزییات کم:

برای موهای کوتاه، بهتر است از گوشواره‌های کوتاه با جزییات کم استفاده کنید. با موی کوتاه، گوش شما بیشتر دیده می‌شود. می‌توانید از مدلی استفاده کنید که برای استفاده روزمره شما هم مناسب باشد. در گالری طلا ماوی طیف وسیعی از گوشواره‌های ساده وجود دارد که می‌توانید به راحتی مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

خرید گوشواره طلا موازی

موی دم اسبی

موی دم اسبی بسیار شیک و کلاسیک است.این مدل موی مورد علاقه بسیاری از ما است. اگر دم اسبی شما بلند باشد، راحت‌تر می‌توانید با گوشواره‌های بزرگتر هماهنگ شوید. گوشواره حلقه‌ای به موی دم اسبی بلند شما جلوه می‌دهد و چهره شما را به نمایش می‌گذارد

برای موی دم اسبی کوتاه  گوشواره‌هایی انتخاب کنید که جلوه‌ای از زرق و برق دارند، مانند یک جفت گوشواره میخی. آنها حتی غیررسمی‌ترین ظاهر شما را برجسته می‌کنند. و فراموش نکنیم، گوشواره‌های میخی  مناسب برای هر موقعیتی هستند.

خرید گوشواره طلا میخی روبرتو

خرید گوشواره طلا حلقه‌ای نگین‌دار

موی تا سرشانه

اگر در حال حاضر سایز میوی شما تا سرشانه‌تان است احتمالاً به دنبال گوشواره‌هایی می‌گردید که با مدل موهایتان مطابقت داشته باشد.

موهای شما مستقیماً روی شانه‌ها قرار دارد و نقطه مرزی عالی برای گوشواره‌های شما ایجاد می‌کند.

این جایی است که گوشواره‌های ریز به کار می‌روند. آن‌ها با موی شما بسیار  جذاب هستند.

گوشواره طلا میخی برگ

موهای مجعد و فر

موهای مجعد اغلب در گوشواره گیر می‌کنند گره خوردن موها در گوشواره‌های حلقه‌ای کمتر از گوشواره‌های دیگراست.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما