عکس هایی از تیپ جدید خانم بازیگر معروف در جشنواره گرمی / جواهراتش می درخشید

طلا و جواهر اقتصاد 100: این ستاره سال ها پیش فرش قرمز را کنار گذاشت. این نوع قدم زدن فقط برای بشریت است. ملکه Bey دوست دارد در نمایش های بزرگ جوایز فقط در جایگاه خود حاضر شود. و سپس شروع به زیر چشمی نگاه کردن به ظاهر او می کنید. با پذیرش جوایز، گرفتن عکس توسط عکاسان و سرانجام ارسال در اینستاگرام، به آرامی مورد توجه قرار می گیرد. Beyoncé روایت خود را کنترل می کند.

عکس هایی از تیپ جدید خانم بازیگر معروف در جشنواره گرمی / جواهراتش می درخشید

خب در جشنواره گرمی ها، بیانسه یک بار دیگر حالت خود را تغییر داد و بهترین اثر کامل خود را برای بعد از ظهر ذخیره کرد. هنگامی که او تمام جوایز خود را با پوشیدن Schiaparelli از سر تا پا به دست آورد.

یک جفت گوشواره سه حلقه مانند با قطرات الماس با تراش اشکی توسط طراح جواهرات محبوب Beyoncé و دوست عزیز Lorraine Schwartz بود.

جواهرات بیانسه

ظاهر دوم Beyoncé به گرمی که شامل گوشواره های حلقه الماس سه گانه لورین شوارتز بود.

لورین که امروز صبح از طریق تلفن به او خبر رسیده بود، توضیح داد طرحی که به نظر می رسد سه گوشواره است در واقع یک تکه باز و بسته می باشد. لورین توضیح داد:" آنها طراحی فوق العاده کوتاهی، بسیار سبک وزن و ظریف ساخته شده اند." "ما درخواست های زیادی برای این طرح دریافت می کنیم، اما فقط در هر قاره فقط یک جفت درست می کنیم. هیچ کس در ایالات متحده مالک آنها نیست. من می خواستم که Beyoncé ابتدا بتواند آنها را بپوشد.

" در مورد وزن قیراط الماس هایی با تراش اشکی، بزرگترین سنگ های قیمتی هر کدام حدود 12 قیراط هستند. وزن سنگ های متوسط هر کدام حدود 9 قیراط است. و کوچکترین سنگ های قیمتی هر کدام با 6 قیراط چندان کوچک نیستند. در مجموع، الماس های تراش اشکی حدود 54 قیراط وزن دارند.

تصویر جزئی از گوشواره های لورین شوارتز که Beyoncé در گرمی پوشیده است.

بیانسه می داند که او بهترین نگاه خود را برای آخرین بار حفظ کرده است. او هیچ تصویری از اولین اثر گرمی خود ارسال نکرد. اما او یک سری کامل از تصاویر را در نگاه دوم پست کرد. در یک عکس او از گوشواره ها را یک کلوز آپ تهیه کرد.

در ذهن من جزئیات عکس جواهرات طرز گفتن "سلام" و "تشکر" Bey از لورین شوارتز بود.

Beyoncé در گرمی های با گوشواره های Burberry و Lorraine Schwartz در حال ژست گرفتن است.

بیانسه بیش از بیش از یک دهه است که هر سال جواهرات Lorraine Schwartz را در جشنواره گرمی می پوشد. و دو نفر اخیراً یک ابتکار ویژه بورس تحصیلی Beyoncé Knowles-Carter x Lorraine Schwartz GIA را آغاز کرده است. این برنامه هزینه تحصیل و هزینه های دو دانشجوی سیاه پوست در موسسه گوهرشناسی آمریکا را تأمین می کند. Beyoncé گفت: "افتخار است که این بورس تحصیلی به نام من است، اما بهترین کار این است که با دوست من لورین شوارتز همکاری کنم تا به دو نفر فرصت یادگیری بدهم." لورین افزود:" این بورس تحصیلی ادای احترام به Beyoncé برای الهام بخشی است که در طول زندگی حرفه ای به من داده است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما