درمان آرتروز با طلا / واقعیتی باورنکردنی اما حقیقتی محض

طلا و جواهر اقتصاد 100: منابع طلا در جهان محدود است و با گذشت زمان، کاهش می‌یابد. کشورهایی نظیر آمریکا و انگلستان به جای استفاده طلا در صنعت زیورآلات به سمت ساخت تجهیزات پزشکی از طلا و ذخیره سازی آن برای استفاده در علم پزشکی پرداخته اند.

درمان آرتروز با طلا / واقعیتی باورنکردنی اما حقیقتی محض

از طلا برای درمان برخی از بیماری‌ها و ساخت تجهیزات پزشکی استفاده می‌شود. از گذشته تا به الان روش‌های مختلفی برای استفاده از آن در علم پزشکی امتحان شده است.

در دندان پزشکی، درمان آرتروز، ترک اعتیاد، بهبود عملکرد گردش خون، تنظیم فشار و دمای بدن و … از طلا استفاده شده است. همچنین به دلیل سازگاری طلا با بدن انسان، از آن در ساخت میکروچیپ‌های پزشکی که می‌توان  با آن اجزای داخلی بدن را دید استفاده می‌شود.

کمک به آرتروز

آیا می دانستید بعد از جنگ جهانی دوم از ترکیبی حاوی طلا برای درمان رماتیسم مفصلی، استفاده شده است؟ حتی در در دوران رنسانس، در ونیز ایتالیا، در مهمانی‌ها، پس از صرف غذا، بادام هایی با روکش طلا، جهت جلوگیری از روماتیسم برای مهمانان سرو می‌شد.

جالب است بدانید در دهه ۹۰ میلادی برای درمان آرتروز قطعه‌ای طلا را در ناحیه‌ای که درد داشت در زیر پوست جایگذاری می‌کردند و در اکثر بیماران درد یا کاملا خوب می‌شد یا کاهش پیدا می‌کرد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما