خانم های متولد شهریور بخوانند / این سنگ جادویی معجزه زندگی تان است

طلا و جواهر اقتصاد 100: زیرکن یکی از زیباترین مجموعه سنگ ماه تولد شهریور می باشد. این کانی معمولا بصورت منشورهای زرد کمرنگ تا قهوه ای پررنگ وجود دارد که انتهای منشورها به حالت هرمی است.

خانم های متولد شهریور بخوانند / این سنگ جادویی معجزه زندگی تان است

 

 در رنگ ها و طیف های مختلف از قهوه ای، آبی، سبز و بی رنگ موجود است. خاکه آن بی رنگ است. در صخره های گرانیتی و آتشفشانی اسیدی یافت می شود. در برابر هواخوردگی مقاوم است.

در ماسه سنگ های سریلانکا و منطقه ماگوک در برمه بدست می آید. بلور قرمز در فرانسه، بلورهای قهوه ای در نروژ و بلورهای نزدیک به سفید در ماسه سنگ های تانزانیا یافت شده است. زرگون بصورت برلیان های گرد تراش داده می شود. اگر چه کانی نسبتا سختی است اما وقتی بصورت جواهر در می آید، کناره های تراش خورده آن هنگام استفاده به سادگی لبپر می شود.

​سنگ  زیرکن برای حفاظت، تفکری روشن و پیشرفت در مثبت اندیشی استفاده می شود. زیرکن طبیعی گوهری برای توانمند سازی و انگیزه دادن است. گفته می شود که زیرکن بهترین همراه مسافرین است، و صاحبش را در برابر بیماری یا آسیب های حین مسافرت مصون و ایمن نگه می دارد. زیرکن به صاحبش، قدرت ماورایی را برای تعادل دوباره ذهن و درمان اختلالات عصبی زمانی که آن را در دست پوشیده است می دهد.

در بهبودی جسمی گفته شده است برای بیشتر خانم هایی که دوران استراحت و نقاهت بعد از زایمان را می گذرانند و نیاز به آرامش دارند مفید است. زرگون با عفونت ها و زخم های چرکی مبارزه می کند. گفته شده است که انرژی آن با چشم هماهنگ است و بینایی را بهبود می بخشد و از نابینایی جلوگیری می کند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما