سنگ ماه تولد چیست؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: ابتدا قبل از آن که سنگ ماه تولد خودتان را بشناسید و آن ها را برای شما معرفی کنیم، نیاز است تا بدانیم سنگ ماه تولد چیست و با آن بیشتر آشنا شویم.

سنگ ماه تولد چیست؟

 

سنگ ماه تولد چیست؟

سنگ تولد ، سنگ قیمتی است که با یک ماه خاص یا علامت زودیاک شما مرتبط است و به طور سنتی اعتقاد بر این است که برای متولدین آن زمان خوش شانسی و خوش اقبالی به ارمغان می آورد.

 مفهوم سنگ تولد را می توان به دوران باستان مشاهده کرد. اعتقاد بر این بود که برخی از سنگ های قیمتی دارای خواص عرفانی بوده و با نشانه های نجومی یا ماه های خاص مرتبط هستند.

 این ایده در تمدن های باستانی مانند بابل، مصر و یونان محبوبیت پیدا کرد، جایی که این سنگ های قیمتی اغلب به عنوان جواهرات پوشیده می شدند یا برای خواص درمانی و محافظتی از آن ها استفاده می شد. فهرست مدرن سنگ ‌های تولد که امروزه معمولا استفاده می ‌کنیم، توسط انجمن ملی جواهرات آمریکا در سال 1912 استاندارد شده است.

این فهرست سنگ ‌های قیمتی متفاوتی را به هر ماه از سال اختصاص می‌ دهد که البته برای برخی از ماه ‌ها گزینه ‌های متعددی وجود دارد. سنگ تولد در بسیاری از جوامع دارای اهمیت فرهنگی است. آن ها اغلب با ویژگی ها و فضیلت های خاصی مرتبط هستند و اعتقاد بر این است که استفاده از سنگ تولد این ویژگی ها را تقویت خواهد کرد.

بنابراین بهتر است سنگ ماه تولد خودتان را بشناسید و همزمان از سنگ های ماه تولد دیگر نیز اطلاع پیدا کنید. در این صورت می توانید هم برای خود هم برای دیگران بهترین هدیه را خریداری کنید.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما