طلای مناسب برای کسانی که پوست سفید و روشن دارند

طلا و جواهر اقتصاد 100: درباره جواهراتی که روی طلای مناسب با رنگ پوست قرار می‌گیرند نیز بیان نکاتی خالی از لطف نیست.

طلای مناسب برای کسانی که پوست سفید و روشن دارند

سنگ گران‌بهای الماس روی هر پوستی جلوه‌ی خاص خود را دارد و از معدود جواهراتی است که مناسب هر رنگ پوست است. این سنگ درخشش طلای سفید را افزایش می‌دهد و تضاد بسیار زیبایی با رنگ های گرم طلای زرد و رزگلد ایجاد می‌کند. یاقوت، زمرد، یاقوت سرخ و کبود، توپاز و آمتیست به رنگ پوست سرد و اوپال، سیترین، یاقوت کبود به پوست‌های گرم می‌آید.

کسانی که رنگ پوست سرد، سفید و روشن دارد باید زیورآلات خود از جمله پلاک طلا زنانه را نیز به رنگ‌های سرد و روشن انتخاب کنند. در بین رنگ‌های طلا، طلای سفید بهترین انتخاب برای کسانی است که پوستی به رنگ روشن دارند و رزگلد و طلای زرد در مقایسه با طلای سفید برای این رنگ پوست چندان مناسب به نظر نمی‌رسند. رنگ یخی فلزات سفید مانند پلاتین و طلای سفید ته رنگ آبی پوست‌های روشن را تکمیل می‌کند و می‌تواند جلوه‌ی بیشتری نیز به پوست بدهد.

طلای مناسب با رنگ پوست سفید و روشن

طلای سفید به خوبی با سنگ‌های بدون رنگ مانند الماس و برلیان هماهنگ می‌شود و درخشش بی‌نظیری ایجاد خواهد کرد و قرار گرفتن این ترکیب روی پوست‌های روشن بسیار زیبا جلوه می‌کند. هم‌چنین سنگ‌هایی مانند یاقوت کبود، یاقوت سرخ، آمیتیست و گارنت نیز روی طلای سفید خوش می‌درخشند و این طلای مناسب با رنگ پوست سفید و روشن، در کنار این جواهرات، چشم‌گیر خواهد بود.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما