عکس های لو رفته از تیپ خاص بانوی اول کاخ سفید

طلا و جواهر اقتصاد 100: بانوی اول دکتر جیل بایدن با پوشیدن چندین جواهر محبوب خود در تصویری که در وب سایت کاخ سفید منتشر شده است.

عکس های لو رفته از تیپ خاص بانوی اول کاخ سفید

در آخر هفته وب سایت کاخ سفید صفحه ای را در مورد دستاوردها و پیشینه خانم جیل بایدن «Jill Biden» بانوی اول با یک عکس جدید به روز کرد. در ابتدا اعتقاد بر این بود که این تصویر، تصویر رسمی وی است. در واقع، برخی از روزنامه نگاران همین خبر را گزارش می دادند. اما East Wing، جایی که کارمندان وی در آن واقع شده است، توضیح داد که این تصویر قبل از تحلیف گرفته شده و تصویر رسمی بانوی اول بعداً رونمایی خواهد شد.

در حالی که منتظر عکس رسمی هستیم، نگاه کردن به این عکس برای جواهرات جالب است. این همچنان ثابت می کند که دکتر بایدن عاشق جواهرات است. و او به اندازه کلاسیک ها از طراحان نوظهور معاصر خوشش می آید. طلای زرد و مرواریدها دو موضوع ثابت در کلکسیون او هستند.

بانوی اول همان گوشواره های مرواریدی را که در 19 ژانویه برای Covid-Memorial به همراه داشت را پوشیده است. گوشواره ها یکی از محبوب ترین طرح ها در مجموعه طراحان مستقر در کالیفرنیا هستند. آنها با قیمت 580 دلار به فروش می رسند.

مدل گوشواره های سنجاق مروارید میزوکی که توسط خانم جیل بایدن بانوی اول پوشیده شده است.

جواهرات جیل بایدن

دکتر بایدن دور گردن خود گردنبند زنجیره ای طلا بسته است. قسمت آویز زیر بلوز او پنهان شده است ، اما به احتمال زیاد گردنبند طلا و الماس "Mama" او است که او روز بعد در مراسم تحلیف و بازدید از بیمارستان Whitman-Walker در واشنگتن پوشید.

بایدن از طرفداران آویز های الماس است. وی در زمان بانوی دوم در زمان دولت اوباما و بایدن از آویز نعل اسبی استفاده می کرد. احساس می کنم این یک کار نسبتاً اخیر است زیرا در عکس هایی که حتی به یک یا دو سال قبل باز می گردند دیده نمی شود. طراح دقیق تایید نشده است اما کلکسیون EF تکه جواهری دارد که از لحاظ سبک بسیار شبیه است.

 

گردنبند Mama EF Collection شبیه به سبکی که در کلکسیون جواهرات Jill Biden وجود دارد.

جواهرات جیل بایدن

بانوی اول روی یقه ژاکت خود یک سنجاق مروارید به تن کرده است. نگاهی گذرا به تصاویر دکتر بایدن نشان می دهد که او قبلاً این لباس را پوشیده است، اما نه اغلب. من در جلسه انجمن فرمانداران ملی در کاخ سفید در سال 2013 یک تصویر از او با استفاده از سنجاق به عنوان بستار یک ژاکت کش باف پشمی یافتم.

به نظر می رسد دکتر جیل بایدن چند دستبند طلا در کلکسیون عرض های مختلف خود دارد. این جواهرات می توانند درجه یک باشند. او قطعاً سال ها آنها را داشته است. همان چیزی که او در این تصویر به تن دارد، بند باریک اوست. او برای این عکس، این النگو را با یک دستبند الماس که در نگاه اول به نظر یک جواهر کلاسیک است، ست کرد. با یک بررسی دقیق، به نظر می رسد شکل ظاهری آنها مانند یک دم کوچک روی طرح است و امیدوارم که در برخی موارد، از نزدیک به این تکه جواهر نگاه کنیم.

 

سبک ساعت Panthère de Cartier که بانوی اول خانم دکتر جیل بایدن از آن استفاده می کند.

جواهرات جیل بایدن

در مچ دست چپ بانوی اول می توانید نمایی از ساعت طلای ۱۸ عیاری مدل Panthère de Cartier را مشاهده کنید. بر اساس تحقیقات عکس، به نظر می رسد بانوی اول ساعت را در یکی دو سال اخیر دریافت کرده است. فکر من درباره این تاریخ از این واقعیت ناشی می شود که وی ساعت های دیگری را نیز در گذشته می پوشید و این تنها ساعتی است که او در چند ماه گذشته در حالی که در طول انتخابات در معرض دید عموم بوده است، از آن استفاده می کرده است.

با توجه به اینکه او به رئیس جمهور بایدن ساعت Rolex Datejust خود را به عنوان یک هدیه کریسمس هدیه داد، من می گویم احتمال اینکه هدیه ای از طرف جو بایدن باشد، نیز هست. خانواده بایدن به وضوح خانواده ای هستند که از هدیه دادن لوازم جانبی بی نظیز به یکدیگر لذت می برند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما