بهترین روش نگهداری از حلقه نامزدی و حلقه ازدواج نقره

طلا و جواهر اقتصاد 100: حلقه نامزدی و حلقه ازدواج که جنس آن از نقره است در سبک های زیبا قابل دسترس ، موجود و همچنین دارای قیمت معقول و مناسبی می باشد. اما توصیه نمی شود که حلقه نامزدی را هر روز به دست کنیم و از آن استفاده کنیم.

بهترین روش نگهداری از حلقه نامزدی و حلقه ازدواج نقره

 مردان و زنانی که نیاز به حلقه های قوی و دوام بیشتری دارند باید در خریدن حلقه های ازدواج که توسط کبالت و تیتاتیوم تنگستن یا فلز ضد زنگ ساخته شده است توجه داشته باشد. حلقه های ساخته شده توسط این فلزات همانند نقره به صرفه است و  بسیار فلزات قدرتمند و بادوامی هستند. و تنها اخطار در اینجا این است که این فلزات فوق العاده سنگین فقط می تواند در سطوح صاف و هموار طراحی می شوند. برای جزییات بیشتر شایان ذکر است بدانید که انواع حلقه های ازدواج سنتی که جنس آن از پلاتینوم است بهترین گزینه ای است.

برای نگهداری از حلقه نامزدی و حلقه ازدواج از جنس نقره استرلینگ در شرایط بخصوص توصیه های مفید که در قسمت پایین گفته شده است را دنبال کنید.

به علت اینکه نقره استرلینگ می تواند زیر فشار خم و خراشیده شود حلقه ازدواج که از جنس نقره است را باید قبل از هر گونه فعالیتی که می تواند منجر به فشار شدید یا ضربه سختی شود از دستتان در بیاورد. حلقه هایی از جنس نقره همچنین باید قبل از هرکار و فعالیت خانگی مانند ظرف شستن که می تواند منجر به  خراشیده شدن انگشتر بشود را از دست در بیاورید .

زمانی حلقه نقره استرلینگ را در آوردید بهترین مکان برای نگهداری کیسه پارچه ای است. و آن را از دیگر جواهراتی که می تواند باعث خراشیدن حلقه شود جدا کنید.

برای تمیز کردن حلقه های نقره استرلینگ به آرامی حلقه را در آب گرم به همراه صابون بشویید و با یک پارچه نرم آن را تمیز کنید.

در صورت نیاز از محصول پاک کننده لکه ها که مخصوص حلقه هایی از جنس نقره استرلینگ است استفاده کنید.

اگر حلقه خراش برداشت و یا کج شد یک جواهرساز حرفه ای قادر خواهد بود تا خراش آنرا برطرف و انگشتر کج شده را به حالت اولیه برگرداند.

هر سال یک بار ، تمیز کردن و جلا دادن حلقه توسط یک جواهرساز حرفه ای می تواند به حذف خراش و براق نگه داشتن حلقه کمک کند.

توصیه هایی برای حلقه های ازدواج و نامزدی از جنس نقره :

هنگامی‌ که بحثی راجع به فلز نرم مانند نقره به میان می آید ، کیفیت کار و ظاهر آن  مهم است. برای پیدا کردن حلقه های نقره ای ازدواجِ با کیفیت که با طرز کار بسیار عالی که مدت طولانی دوام بیاورد توصیه های زیر را دنبال کنید.

کیفیت حلقه های نامزدی و ازدواج از جنس نقره ، باید با ظرافت و مهر عیار به کار رفته و در در قسمت داخلی حلقه همراه باشد. و این مهر خورده شده در داخل انگشتر با مارک و علامت سازنده همراه شده باشد. حلقه نامزدی (از جنس الماس) باید با گواهی نامه ای از یک آزمایشگاه و کارگاه معتبر که جزئیات درجه بندی الماس را مشخص می کند همراه باشد. از خریدن حلقه هایی از جنس الماس که با این اطلاعات همراه نیست خودداری کنید. لطفا در خریدن حلقه های ارزان قیمت که با فلز برنج یا مسی و تنها از یک ورق نقره ساخته شده اند وسوسه نشوید. همین امر برای حلقه های طلا که با نقره ساخته اند هم صدق می کنند.

تنها ورقی که مناسب حلقه های عروسی با کیفیت است صفحه رادیوم است و این صفحه به راحتی می تواند جایگزین صفحه فرسوده شود.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما