تشخیص تسبیح شاه مقصود اصل

طلا و جواهر اقتصاد 100:تسبیح شاه مقصود یکی از معروفترین و بهترین مدل های تسبیح برای علاقه مندان به این مجموعه است.

تشخیص تسبیح شاه مقصود اصل

 خاصیت سنگ شاه مقصود اینست که هرچه بیشتر از آن استفاده شود گرانبها تر شده و شفافیت و زیبایی آن بیشتر می شود و این یک ویژگی خارق العاده می باشد در واقع اگر شما از این تسبیح استفاده کنید به مرور زمان یک تسبیح به مراتب گرانتر و براق تر خواهید داشت.

تسبیح شاه مقصود در میان مسلمانان محبوبیت خاصی دارد. شاه مقصود نام سنگی است سبز و زرد رنگ که از محبوبیت خاصی در میان افراد برخوردار است. مصرف این سنگ بیشتر در ساخت تسبیح و انگشتر است.

تسبیح-شاه-مقصود

زیبایی به خصوص سنگ شاه مقصود تنها ویژگی مثبت آن نیست، خواص معنوی سنگ و تسبیح و شاه مقصود باعث شده است اقبال افراد علاقه‌مند به این سنگ افزایش پیدا کند.

همه چیز نو و آکبند آن خوب است اما در اینجا قضیه برعکس است! تسبیح شاه مقصود هرچه بیشتر کار کرده باشد گران تر و با ارزش تر می شود و این به دلیل خاصیت سنگ شاه مقصود است!

سنگ شاه مقصود هرچه بیشتر دست بخورد براق تر می شود و هرچه براق تر شود زیباتر و به تبع آن گران تر خرید و فروش می شود!

تسبیح شاه مقصود اصلی معمولا به رنگ های زرد، سبز، زیتونی، نباتی، قرمز، مشکی، یافت می شود. لازم به ذکر است که گران ترین نوع شاه مقصود رنگ زرد خوش رنگ آن می باشد.

نحوه تشخیص اصل بودن تسبیح شاه مقصود:

تسبیح شاه مقصود یکی از محبوب ترین سنگ ها در بین تسبیح های سنگی است که در بازار موجود می باشد، و معمولا هر زمان تقاضا زیاد بشود، تقلب هم در آن شاخه به همان میزان زیاد خواهد شد، مخصوصا اینکه جنس مرغوب و اصل این سنگ، ارزشمند و کم یاب نیز می باشد.

تسبیح شاه مقصود اصل برای معادن مختلف کشور افغانستان می باشد که رنگ های متفاوتی دارد. اینکه برخی می گویند شاه مقصود اصل زرد است یا شاه مقصود اصل فقط سبز است یا فقط انگوری است تفکر اشتباهی است که میان مردم رایج شده است. شاه مقصود چندین رنگ مشخص دارد و تمام این رنگ ها هم همگی اصل افغانی هستند.

رنگ های شاه مقصود عبارتند از زرد، سبز، قرمز، نباتی، مشکی، زیتونی

در بین رنگ های بالا سنگ شاه مقصود زرد اصل، از همه با ارزش تر و گران تر و کمیاب تر میباشد و درست به همین خاطر است که تسبیح شاه مقصود زرد در انواع و اقسام مختلفی در بازار عرضه می شود تا زمینه تقلب و کلاه برداری برای سود جویان فراهم شود.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما