انگشتری جذاب در دستان بازیگر فیلم Rules Don’t Apply + عکس

طلا و جواهر اقتصاد 100:برند Neil Lane جواهراتی که از مجموعه کلکسیون های خود محسوب می شود در فیلم Rules Don’t Apply معرفی می کند‌.

انگشتری جذاب در دستان بازیگر فیلم Rules Don’t Apply + عکس

گاهی اوقات جواهرات در یک فیلم بازتابی از یک شخصیت است. گاهی دیگر از اوقات باعث می شود که فیلم به سمت جلو حرکت کند و روند خود را ادامه دهد. این مورد مورد قبول کارگردان فیلم warren beatty در فیلم جدیدش Rules Don’t Apply است. یک انگشتر زیبا و جذاب به طور ویژه ای از مجموعه کلکسیون جواهرات برند Neil Lane تهیه شده بود که بخشی انتقادی از موضوع اصلی به حساب می آیند. این انگشتر نقش بزرگتری نسبت به اینکه فقط یک حلقه ازدواج باشد در این فیلم دارد.

 

 

Neil Lane گفته است که من warren beatty، کارگردان این فیلم را سه سال پیش از زمانی که در خانه جدیدم در بلوار bererly حدود مستقر شدم می شناسم. من از او بسیار ممنونم که مرا عهده دار وظیفه ای برای گردآوری جواهرات اساسی در این فیلم قرار داد.

فرایند و تجزیه تحلیل توسط کارگردان این فیلم warren beatty، در انتخاب جواهرات درباره ارتباط رمانتیک زوج جوانی که برای Howard hughes کار می کرد نشان از دقیق بودن او را می رساند.

Neil بیان کرد که ما به دنبال ایده و انگشترهای زیادی برای این فیلم هستیم.

او همچنین بیان کرد که ما باید بینش مادی warren را در ارتباط با این فیلم دریابیم.

چشم های او برای این جزئیات بسیار خارق العادس و بسیار به عمق همه چی نظر دارد. از نظر او حلقه مورد استفاده در فیلم باید بسیار چشمگیر باشد، حلقه باید بر روی انگشت لیلی کالینز (lily colin) زیبا جلوه کند، حلقه می بایست در این فیلم پر معنی و قابل توجه باشد. خلاصه در آخر ما یک انگشتر با این ویژگی ها تواتستیم پیدا کنیم.

حلقه ای که متعلق به قرن نوزدهم است و در فیلم Rules Don’t Apply به نمایش در آمد نقش و نگارهایی دارد که از زمرد کلمبیایی تشکیل شده است که توسط الماس قدیمی بریده شده اروپایی اطراف آن احاطه شده است.

این قطعه انگشتر در میان کلکسیون جواهرات تاریخی از برند nail lane اندوخته شده بود که شاهکارهای کسانی چون paul flato | suzanne belperron | mauboussian | trabert & hoffer در قرن بیستم محسوب می شود. همچنین طراحی های منحصر به فرد و خیره کننده ای وجود دارد که متعلق به سوپر استارهای قدیمی بود مانندmyrnaloy , maewest , ginger rogers.

با اینکه Neil Lane به ندرت جواهرات را از مجموعه کلکسیونش می فروخت اما سپس یکی از آن اقلام برای اینکه در این فیلم مورد استفاده قرار بگیرد انتخاب شد. Lane مجبور بود برای اینکه تولیدات پیشرفته خود را گسترش دهد با این امر موافقت کند.

انگشتر جواهر

Neil Lane همچنین یادآوری کرد که شخصیت های اصلی داستان بسیاری از اوقات نزد من می آمدند و برای فیلمبرداری جواهرات را انتخاب و از آن استفاده می کردند.

ما می دانستیم که استفاده از آنها بسیار چشمگیر و شایان توجه خواهد بود اما نمی دانیم چطور از آنها استفاده کنیم تا جذاب به نظر آید‌.

هنگامی که beatty , neil را برای تهیه جواهرات برای این نمایش دعوت کرد،او به خود این شانس را داد که بتواند بخشی از تولید جواهرات زیبا و دلپسند را مشاهده کند. Neil گفت که: انگشتر استفاده شده در این فیلم دارای ارزش و کلاس بالایی است. به راستی که این گونه انگشترها می توانند نقش مهمی در فیلم بازی می کند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما