«آنجلینا جولی» برند جواهرات می شود

اقتصاد100- آنجلیناجولی، ستاره هالیوود به دنبال ایجاد یک برند لباس و جواهرات در آینده ای نزدیک است.

«آنجلینا جولی» برند جواهرات می شود

به گزارش گروه طلا و جواهر، این بازیگر 47ساله و ستاره هالیوود درحال برنامه ریزی برای راه اندازی برند لباس و جواهرات جدیدی با نام Atelier Jolie است که ظاهرا قرار است در دنیا بدرخشد.

یک منبع آگاه دراین باره گفت: بیش از یک سال است که آنجلینا درحال کار بر روی پروژه ای ویژه است و امید می رود این برند بتواند مورد تایید مردم جهان قرار بگیرد و به خوبی راه خود را در بازارهای جهانی پیدا کند.

این منبع ادعا کرده است که این طرح شامل همه چیز از جواهرات سفارشی گرفته تا لباس های شیک و خیاطی های نوین خواهد بود.

به گفته این منبع آگاه، آنجلینا یک مدافع بزرگ برای مد پایدار است و این  دقیقا موضوعی است که برند آینده این ستاره هالیوود تمرکز زیادی بر آن خواهد داشت.البته این طرح هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد اما چرخ ها در حال حرکت هستند و منتظریم که تا پایان 2023 به نتیجه نهایی برسد.

همچنی گفته می شود در صورت موفقیت این برند، آنجلینا جولی ممکن است خط تولید خود را گسترش دهد و ملحفه و روتختی و سایر لوازم  و اکسسوری های خانه را هم در برند آینده وی ببینیم.

البته وی برای تحقق هدف خود با مشکلاتی هم مواجه است، ازجمله این که برای ثبت برند و علامت تجاری خود ممکن است دشواری هایی پیش رو داشته باشد چراکه نام مشابه این برند از قبل وجود داشته است. به نظر می رسد درحال حاضر «اومنایا جولی عبدو»، هنرمند مقیم نیویورک، سایتی برای آثار هنری خود دارد که از نام Atelier Jolie استفاده می کند. حال باید منتظر ماند و دید آنجلینا جولی تا چه حد می تواند در این جدال موفق باشد. البته وی پیش از این هم با راه اندازی خط جواهراتی به سبک خود، بیش از یک دهه پیش، وارد دنیای جواهرات شده بود.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما