رونمایی طراح بیروتی از کلکسیون طلا ‌و جواهرات «مادر زمین»

اقتصاد100- کلارا چهاب(Clara Chehab)، طراح بیروتی جواهرات بتازگی از مجموعه رنگارنگ طلای 18 عیار با عنوان «گایا»( Gaia) به معنای مادر زمین رونمایی کرده و این مجموعه را جواهرات تاثیرگذار عاطفی با قدرت زنانه می داند.

رونمایی طراح بیروتی از کلکسیون طلا ‌و جواهرات «مادر زمین»

به گزارش گروه طلا و جواهر، «گایا» نام اولین مجموعه جواهرات زیبای کلارا چهاب طراح ساکن بیروت است و در طراحی این مجموعه، از گرانبهاترین مواد و انرژی های زمین استفاده شده است.

این طراح  درساخته های خود از تکنیک های مجسمه سازی و سنگ‌های قیمتی با تراش‌های ناهموار کمک گرفته است. برخی نمونه ها هم با الماس‌های ریز پوشیده شده‌اند و یخ‌هایی که از درخت‌های سبز زمردی آویزان شده اند یا دانه‌های برفی که روی دریاهای آبی می‌چرخند را به ذهن متبادر می کند.

960x0 (6)

این طراح ساکن بیروت می گوید:همه قطعات  کلکسیون "Gaia"  از سنگ های تراش نخورده تشکیل شده اند . زمانی که مادر شدم، احساس کردم به سمت مادر زمین، که یونانی‌ها آن را «گایا» نامیدند، جذب شدم و طراحی را با مجموعه‌ای از سنگ‌های قیمتی رنگارنگ خام و رنگارنگ به‌علاوه الماس‌های کوچک شروع کردم.

وی افزود: به عنوان یک طراح، هدف من ابراز احساسات و هنر از طریق قطعاتی است که خلق می کنم. من می‌خواهم کسانی که آن‌ها را می‌پوشند، احساس قدرتمندی کنند و با انرژی‌های زمین و زیبایی‌هایی که در ذهن و بدنشان زندگی می‌کند، مرتبط باشند. هدف من ایجاد طرح‌های رومانتیک و جاودانه است که باعث ایجاد اعتماد به نفس، عشق به طبیعت و تجربه آرامش می‌شود.

960x0 (11)

هر یک از طرح‌های وی حکایتی از رنگ‌ها، حجم‌ها، بافت‌ها و انرژی سنگ‌های قیمتی دارد و حاوی یاقوت‌های رنگارنگ، آکوامارین، تورمالین یا یاقوت کبود است که با الماس‌های برلیان گرد ریز در پس‌زمینه‌ای از آلیاژهای مختلف طلای 18 عیار جای گرفته اند.

960x0 (14)

در مجموعه "گایا" تورمالین های زیادی وجود دارد. تورمالین که به دلیل طیف رنگی غیرمعمولش، جواهر نقاشی محسوب می شود. برای برخی، تورمالین سنگ عشق به خود و شفقت است، در حالی که برخی دیگر معتقدند تورمالین حاوی قدرت شفا و محافظت از دارنده این جواهر است.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما