گنجینه امارات ،محل نگهداری جواهرات خاص شد

اقتصاد۱۰۰- برند جواهرات MRM با همکاری مجموعه بزرگ جواهرفروشی La Marquise بتازگی از مجموعه جواهرات خاص خود به نام «MRM, The Heritage Collection» در امارات رونمایی کرده است.

گنجینه امارات ،محل نگهداری جواهرات خاص شد

به گزارش گروه طلا و جواهر، مجموعه جواهرات MRM درواقع برای بزرگداشت یکی از بزرگترین گنجینه های قدیمی امارات متحده عربی طراحی شده که در اکتشافات باستان شناسی در سایت ساروق الحدید Saruq Al Hadid واقع در صحرای ربع الخالی به دست آمده است.

La-Marquise-1_1864ad9a4e9_large

ساروق الحدید که به «راه آهن» ترجمه می شود، منطقه ای است که در نوار شمالی صحرای ربع الخالی قرار دارد. اشیای متعددی از این مکان که زمانی در حدود 3000 سال پیش مرکزی برای فلزکاری بوده کشف شده است. ساروق الحدید به طور تصادفی در سال 2002 کشف شد.

گفتنی است اشیایی که طی اکتشافات در صحرای ربع الخالی کشف شده، ازجمله کوزه های برنزی، سنگ های قیمتی، زیور آلات قدیمی و و ابزارهای سنگی و آهنی در موزه ساروق الحدید به نمایش گذاشته شده است و حالاMRM  ، این برند معتبر که جواهرات انحصاری را به فروش می رساند، با الهام از این جواهرات، مجموعه جدید جواهرات خود را طراحی کرده و در جواهرفروشی La Marquise به نمایش گذاشته است

این یافته‌ها به‌عنوان یکی از بزرگترین اکتشافات باستان‌شناسی در سال‌های اخیر از منطقه یاد می‌شوند که بینشی تازه از گذشته و فرصتی برای ادای احترام به عصر طلایی هنر و طراحی امارات ارائه می‌دهد.

تمام یافته های طلا در این کاوش به طور دقیق مورد مطالعه قرار گرفت و ماکت های هر قطعه با ابعاد دقیق ساخته شده است. این مجموعه خیره کننده شامل ادغام امپراتوری از سنگ های قیمتی دست تراش و صیقل خورده و طلای 18 عیار است که به میراثی 3000 ساله ادای احترام می کند.

این قطعات با استفاده از سنگ های قیمتی همچون الماس های سفید طبیعی، مالاکیت سبز، مرجان قرمز، عقیق، مروارید آب شیرین و مادر مروارید ساخته شده است.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : برای خرید طلا چند انتخاب دارید؛ خرید زیورآلات طلا مانند النگو، گردنبند و...، خرید سکه، خرید…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز