3 ترفند خانگی و بدون هزینه برای برق انداختن نقره

طلا و جواهر اقتصاد 100 : این هم روشی برای سفید کردن نقره توسط خمیر دندان بود. استفاده از خمیر دندان یکی از بهترین راهکارها برای تمیز کردن نقره در خانه محسوب می‌شود.

3 ترفند خانگی و بدون هزینه برای برق انداختن نقره

تمیز کردن نقره با خمیر دندان

یکی از روش‌های دیگر جهت تمیز کردن نقره در خانه، خمیر دندان است. احتمالا تصور می‌کنید خمیردندان تنها مخصوص تمیز کردن دندان می‌باشد، ولی علاوه بر دندان برای تمیز کردن نقره نیز از آن استفاده می‌شود. جهت تمیز کردن نقره با خمیر دندان در وهله اول مقداری از آن را بر روی دستمال یا پارچه تمیزی ریخته و سپس آن را بر روی جاهای سیاه نقره خود بکشید. چند دقیقه صبر کنید تا خمیر دندان بماند، سپس آن را توسط دستمال دیگری پاک نمایید و از نقره براق خود استفاده کنید. این هم روشی برای سفید کردن نقره توسط خمیر دندان بود. استفاده از خمیر دندان یکی از بهترین راهکارها برای تمیز کردن نقره در خانه محسوب می‌شود.

تمیز کردن نقره با سرکه

از شیوه‌های رایج دیگر برای براق نمودن نقره مثل براق کردن انگشتر نقره نگین دار شما سفید کردن نقره با استفاده از سرکه است. طی این روش ظرف را پر از سرکه می‌نمایید و نقره را داخل ظرف می‌اندازید و به همان شکل که در ظرف سرکه می‌باشد، دستمالی به دور آن باید بکشید تا تمیز گردد. این هم روشی برای سفید کردن نقره توسط سرکه بود. تمیز کردن نقره با سرکه یکی از روش‌های ساده‌ای است که می‌توانید انجام دهید.

سفید کردن نقره با استفاده از لیمو و نمک

از روش‌های قدیمی تمیز کردن نقره، برق انداختن نقره با لیمو است. یک یا دو قاشق آب لیمو را در این روش، همراه با اندکی نمک و آب داغ ترکیب نمایید. سپس برای مدت 5 دقیقه نقره سیاه خود را داخل آن محلول بگذارید. پس از خشک کردن آن این امکان را دارید تا از نقره تمیز و سفید شده خودتان استفاده نمایید. این هم روشی برای سفید کردن نقره توسط لیمو و نمک بود.

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما