3 ادکلن پرفروش زنانه سال 2023 را بشناسید

طلا و جواهر اقتصاد 100 : در سال ۲۰۲۳ عطرها و ادکلن‌های بسیار زیادی وجود دارند که از طرفداران بسیار زیادی برخوردارند. در ادامه به بررسی ویژگی‌ها و مشخصات ۳ مورد از خوشبوترین و محبوب‌ترین آن‌ها خواهیم پرداخت.

3 ادکلن پرفروش زنانه سال 2023 را بشناسید

عطر گوچی بلوم Gucci Bloom – GUCCI

عطر گوچی بلوم یک عطر زنانه است که توسط خانم آلساندرا میشله طراحی شده است. این عطر در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شد و با بوی تازه و گلی خود توجه‎های زیادی را به خود جلب کرد. عطر گوچی بلوم با ترکیبات اصلی گل پرتقال، گل یاسمن و رز سفید، بوی شاداب و احساس راحتی را به کاربر منتقل می‌کند. این عطر با نت های معطر و دلنشین خود، حس زنانگی، زندگی و شادابی را در فضای اطراف خود به اشتراک می‌گذارد.

لالیک له پارفوم Lalique Le Parfum

عطر لالیک پارفوم یک عطر محبوب و معروف زنانه است که توسط برند فرانسوی لالیک عرضه شده است. این محصول با رایحه‌ای خنک و ملایم، لالیک پارفوم برای بانوان مناسب است. رایحه اصلی این عطر شامل ترکیبات چوب صندل، نعناع هندی، چرم، زعفران و نت‌های سبز است. این ترکیبات با هم ترکیب شده‌اند تا عطری خاص و جذاب با بوی معتدل و دوام بالا به وجود آورند.

لانکوم لا ویه است بله Lancome La Vie Est Belle

عطر لانکوم لا ویه یک عطر زنانه است که توسط برند معروف لانکوم تولید شده است. این عطر با ترکیبی از رایحه های گل های سفید، مشک و وانیل ساخته شده است که به آن حسی شیک و جذاب می‌بخشد. عطر لا ویه با رایحه ای خنک، تازه و شیرین، مناسب برای استفاده در فصول گرم سال نیز هست.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما