آیا قیمت طلا در آستانه یک جهش بزرگ است؟

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رالی صعودی طلا ادامه دارد.

آیا قیمت طلا در آستانه یک جهش بزرگ است؟

قیمت انس طلا در بازار در حال حاضر با نرخ فعلی ۲،۱۸۳.۴۵ دلار در حال مبادله میباشد. با توجه به ثبت آخرین قیمت انس طلا در روز گذشته، نسبت به امروز معادل ۱۲.۰۴%درصد افزایش داشته است. (آخرین بروزرسانی ۱۵:۳۳)

با توجه به زمان آخرین ثبت قیمت انس طلا و تا لحظه ثبت این خبر نرخ بازگشایی انس طلا امروز معادل ۲,۱۷۱.۳۱ دلار بوده است. بالاترین قیمت روزانس طلا ۲,۱۹۸.۸۵ دلار و پایین‌ترین قیمت انس طلا  ۲,۱۶۷.۹۵ دلار در حال مبادله میباشد.

قیمت انس طلا در بازار در حال حاضر با نرخ فعلی ۲،۱۸۳.۴۵ دلار در حال مبادله میباشد. با توجه به ثبت آخرین قیمت انس طلا در روز گذشته، نسبت به امروز معادل ۱۲.۰۴%درصد افزایش داشته است. 

کارشناسان معتقدند که عوامل متعددی از جمله افزایش تورم، تنش‌های ژئوپلیتیکی و سیاست‌های پولی انبساطی فدرال رزرو، می‌توانند قیمت طلا را در سال 1403 به بالای ۲۰۰۰ دلار در هر اونس برسانند.

برخی از تحلیلگران، اما هشدار می‌دهند که افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو می‌تواند در کوتاه‌مدت باعث افت قیمت طلا شود.در حال حاضر، تقاضا برای طلا در بازار‌های جهانی به شدت بالا است و سرمایه‌گذاران زیادی به دنبال خرید این فلز گرانبها به عنوان یک پناهگاه امن هستند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما