اسامی 10 فوتبالیست خوش پوش و خوش استایل برندباز

طلا و جواهر اقتصاد 100 : خوشتیپی و خوشگلی می تواند تا حد زیادی وابسته به سلیقه آدم ها باشد اما با این حال وقتی توجه عده زیادی به سمت شخصی جلب می شود می توانیم متوجه شویم که وی با سلایق بسیاری سازگار است.

اسامی 10 فوتبالیست خوش پوش و خوش استایل برندباز
فوتبال، پرطرفدارترین ورزش جهان و فراتر از مرزها و فرهنگ هاست. جذابیت این بازی، باعث جلب توجه همگان می شود و به طور طبیعی هرچه در کنارش باشد نیز در صدر اخبار قرار می گیرد، از جمله و به خصوص فوتبالیست ها. فوتبالیست ها توجه زیادی را به خود جلب می کنند و طرفداران زیادی را در سراسر جهان دارند. مهارت و زیبایی بازیکنان فوتبال به کمک هم می آیند تا توجه رسانه ها و طرفداران را به طرف خود بکشانند.
۱۰. کوین دی بروین

کوین دی بروین، هنرپیشه بلژیکی، جذابیت منحصر به فردی دارد! هرچند که برخلاف برخی از همسالانش، علاقه ای به مدلینگ یا سفیر شدن برای برندهای مد و پوشاک و زیبایی و حتی برندهای سرشناس کفش اسپرت مردانه ندارد. به عنوان یک بازیکن حرفه ای فوتبال برای منچسترسیتی در لیگ برتر انگلستان، کوین دی بروین مهارت های قابل توجهی دارد که او را در میان برترین هافبک های جهان قرار می دهد.

۹. جیمز رودریگز

جیمز دیوید رودریگز روبیو اهل کلمبیا و بازیکنی همه کاره است که به دلیل مهارتش به عنوان هافبک تهاجمی یا وینگر شناخته می شود. او که در سال ۲۰۱۴ توسط مجله اسپانیایی People En Español به عنوان جذاب ترین مرد و خوشگل ترین فوتبالیست جهان انتخاب شد، توانایی های ورزشی خود را با ظاهر جذابش ترکیب کرده است.

۸. آنتوان گریزمان

آنتوان گریزمان، فوتبالیست فرانسوی که به دلیل تغییر مکرر مدل موهایش شناخته می شود، از علاقه مندان به استایل و مد است. او از حضور در کانون توجهات لذت می برد و در مجلات مختلف، تبلیغات عطر و کمپین های برند لباس حضور دارد. لقب گریزمان “شازده کوچولو” است و در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارد. استایل گزیرمان شبیه برخی از خوشتیب ترین بازیگران مرد ایرانی است.

۷. لیونل مسی

لیونل مسی، فوتبالیست افسانه ای آرژانتینی، در این فهرست در رتبه هفتم قرار دارد. جدا از نبوغ فوتبالی او که هفت عنوان توپ طلا را برایش به ارمغان آورده، ظاهر جذاب و لبخند دوست داشتنی اش باعث شده طرفداران فوتبال بسیاری او را خوشتیپ ترین فوتبالیست جهان بدانند. او نه تنها یکی از جذاب ترین بازیکنان فوتبال جهان بلکه یکی از بزرگترین اسطوره های این ورزش است.

۶. ریکاردو کاکا

ریکاردو کاکا، ستاره سابق رئال مادرید، ظاهر عالی و لبخندی جذاب دارد. او چهره چندین برند جهانی از جمله جورجیو آرمانی، آدیداس و EA Sports بوده است. چشمان قهوه ای تیره کاکا مسحورکننده است و چهره تراشیده اش حس جذابیت پسرانه را به هر بیننده ای می بخشد. گویا کاکا راز خوشتیپی برد پیت برنده اسکار و گلدن گلوب را می داند!

۵. پائولو دیبالا

پائولو دیبالا، فوتبالیست شیک و باهوش، در رتبه پنجم این لیست است. ظاهر زیبای او مجذوب کننده و مقاومت در برابر لبخند جذابش سخت است. دیبالا که با نام “لا جویا” (جواهر) شناخته می شود، در دوران بازی برای یوونتوس به شهرت رسید و در این مسیر افتخارات زیادی را به دست آورد. دیبالا قطعا یکی از گزینه های همیشگی لیست خوشگل ترین فوتبالیست جهان است.

۴. نیمار جونیور

نیمار جونیور فوتبالیست برزیلی مقام چهارم لیست را کسب کرد. نیمار با ویژگی‌های مسحورکننده، لبخند شیطنت‌آمیز و چشمان وسوسه‌انگیز خود، بدون شک یکی از جذاب‌ترین مردان جهان و در برخی لیست ها در حال رقابت با خوش پوش ترین بازیگران مرد هالیوود است. در حال حاضر، او مفاد قراردادش برای تیم PSG را انجام می دهد.

۳. کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو با وجود اینکه ۳۷ سال سن دارد، مقام سوم را به عنوان یکی از خوش تیپ ترین فوتبالیست های جهان در اختیار می گیرد. چشمان فندقی رنگ او مجذوب کننده و تصویر و تاییدش روی مجلات و برای محصولات، هر برندی را به وسوسه می اندازد. هیکل عضلانی رونالدو به جذابیت او می افزاید و اون را به راحتی در انواع لیست بهترین و خوشتیپ ترین فوتبالیست جهان قرار می دهد. علاوه بر جذابیت ظاهری، تلاش مداوم این بازیکن و انگیزه اش برای ماندن در بالاترین سطح بدنی، عامل بزرگ دیگری برای جذابیت باطنی اوست.

۲. اولیویه ژیرو

اولیویه جاناتان ژیرو، مهاجم سری آ آث میلان، به دلیل استقامت، شجاعت و مهارتش در شوت زنی مورد تحسین همگان است. او نه تنها یکی از برترین مهاجمان جهان محسوب می شود، بلکه یکی از جذاب ترین و خوش تیپ ترین فوتبالیست ها نیز هست. چشمان آبی خیره کننده او واقعا مسحور کننده است.

۱. دیوید بکهام

دیوید بکهام تنها بازیکن فوتبال است که پیشاپیش همه از حضورش در صدر لیست خوشتیپ ترین فوتبالیست جهان مطمئن بودیم. دیوید بکهام مظهر جذابیت و استایل است. اگرچه او از فوتبال حرفه‌ای بازنشسته شده، اما ظاهر زیبایش در کنار مهارت های فوتبالی او، مدل های متنوع مو و خالکوبی‌های نمادینش همیشه قلب ها را تسخیر کرده است. دیوید بکهام صرفا یکی از با استعدادترین هافبک های تاریخ فوتبال نیست، بلکه پادشاه بی چون و چرای زیبایی و جذابیت حاکم در زمین فوتبال نیز هست.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما