اسامی 26 سلبریتی مشهور جهان که عاشق این دستبند کارتیه هستند

طلا و جواهر اقتصاد 100 : دستبند لاو کارتیه، یک طراحی نمادین و مدرن برگرفته از مفهوم عشق است که در سال ۱۹۶۰، به دنیا عرضه شد.

اسامی 26 سلبریتی مشهور جهان که عاشق این دستبند کارتیه هستند

اما علت محبوبیت این دستبندها در بین زنان و مردان در سر تا سر جهان چیست؟

دستبندهای لاو کارتیه

قدمت دستبند لاو کارتیه، بیش از ۴۵ سال است و در طی این سال ها، بر روی مچ دست هزاران نفر از شیک ترین افراد جهان، قفل شده است.دستبند لاو کارتیه، نماد وفاداری و تعهد به عشق می باشد.

پیچ های روی این دستبند منحصر به فرد، برای محکم شدن، باید با یک پیچ گوشتی کوچک روی مچ دست قفل شوند و همچنین باید به طور کامل باز شوند تا از دست دربیاید. به لطف این ویژگی طراحی، اکثر افراد دستبند لاو را در طول هفته ها یا ماه ها از دست خود در نمی آورند.

این دستبند توسط آلدو سیپولو، یکی از طراحان معروف برند کارتیه، که پیش از آن در شرکت پاندورا کار می کرد، ساخته شده است. طرح‌های سیپولو معمولا از فرهنگ‌های باستانی الهام گرفته شده است. دستبند عشق، نمادی از “ کمربندهای عفاف ” قرون وسطایی بود. طبق گفته های عامیانه، کمربندهای عفاف نوعی ممنوعیت برای زنان در طول جنگ های صلیبی بود تا با پوشیدن آن وفاداری خود را به همسرانشان که برای جنگ آن ها را ترک کرده بودند، حفظ کند.

طراح دستبند عشق از این عملکرد الهام گرفت و تمرکز خود را بر نمادگرایی ایثار و وفاداری گذاشت.

دستبند عشق کارتیه دارای یک پیچ و مکانیزم قفل است تا در اطراف مچ معشوق، ایمن بماند. این دستبند دارای یک پیچ گوشتی خاص است و فقط توسط شخصی که از آن نگهداری می کند باز می شود.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید؛ بر اساس مقاله اخیر مجله ووگ، دستبند عشق آنقدر محبوب است که بیمارستان های شهر نیویورک در بخش های مختلف، نوعی از این پیچ گوشتی های باز کننده را دارند تا در مواقع اورژانسی دستبند را از مچ بیماران باز کنند.

ایده کلی طراحی دستبند لاو، یادآوری عشق به صاحبان آن است و اینکه تا زمان مرگ به این نماد پایدار بمانند.

اگرچه زنان بیشتر از مردان از این دستبند استفاده می کنند، اما طراحی دستبند و پیچ گوشتی به منظور تشویق استفاده از آن توسط هر دو جنس بود. این طراحی بسیار هوشمندانه در دورانی انجام شد که فمینیسم در مسیر رشد روز افزون قرار داشت.

به گفته سیپولو، طراحی این دستبند از این ایده الهام گرفته شده است که انسان های مدرن، به دنبال جواهراتی برای نماد عشق حقیقی و ابدی بودند.

در نتیجه مجموعه لاو کارتیه، بزرگترین و موفق ترین طراحی این برند محسوب می شود که اکنون شامل گوشواره، انگشتر، دکمه سرآستین و انواع دستبند است. این مجموعه، ارزش احساسی بالایی دارند. در این میان، دستبند لاو کارتیه از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

در طول سال‌ها، کارتیه این دستبند را در رنگ های مختلف طلا از جمله طلای سفید و رزگلد و در سایزهای مختلف با پهنای گوناگون معرفی کرده است. افزودن الماس و سایر سنگ‌های قیمتی رنگارنگ بر روی دستبند، آن را به دستبندی لوکس تبدیل کرده است.

اولین تغییر در سال ۲۰۰۹ ایجاد شد که دستبند طراحی شده دارای نوار پهن تری بوده و سراسر آن با الماس سنگ فرش شده بود. در سال ۲۰۱۸، آن‌ها مجموعه‌ای از گوشواره های عاشقانه تولید کردند که با نقوش پیچ‌دار به رنگ‌های صورتی، سفید و زرد طراحی شده بودند.

کدام افراد مشهور علاقه زیادی به دستبندهای لاو کارتیه دارند؟

کایلی جنر

کایلی جنر در مصاحبه خود در سال ۲۰۱۳، زمانی که ۱۶ ساله بود، بیان کرد که دستبندهای عاشقانه ای از کارتیه به ارزش حدود ۴۰۰۰۰ دلار دارد. همچنین اشاره کرد که این دستبند ها بسیار راحت بوده و می توان از آنها در روزمره استفاده کرد و لذت برد.

قیمت ارزان ترین دستبند عشقی که او در مچ دست راست خود داشت، ۱۶۳۰ دلار بود.

ریحانا

ریحانا به علاقه به جواهرات خاص شناخته شده است و دستبند های لاو کارتیه، از جمله جواهرات لوکسی هستند که در کنار ساعت دو رنگ Lady-DateJust Rolex، در عکس های او دیده شده اند.

پرنسس دایانا

او در مد و استایل، خاص و منحصر به فرد است. دستبند لاو کارتیه، یکی از جواهراتی است که پرنسس دایانا علاقه بسیار در استفاده روزمره به آن داشت.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی یکی از تحسین‌برانگیزترین سلبریتی‌ها است و او نیز با دستبند عشق بیضی شکل، بسیار دیده شده است.

الیزابت تیلور

نام الیزابت تیلور همواره در کنار طرح های نمادین جواهرات بوده است.

او به دلیل مجموعه بزرگی از جواهرات شیک و خاص که سال ها با آنها در بسیاری از رویدادها و مکان ها دیده شده است، به استایل منحصر به فرد خویش شهرت دارد.

استفاده الیزابت تیلور از دستبند لاو کارتیه، باعث محبوبیت بیشتر این طرح خاص از این برند شد.

Elle MacPherson

او با یک ساعت اسپرت رولکس دیتونا رز گلد که به زیبایی با دستبند عشق زرد کارتیه ترکیب شده بود، دیده شده است.

در زیر افراد مشهور دیگری که با دستبندهای لاو کارتیر دیده شده اند، آورده شده است:

پاریس هیلتون

ویکتوریا بکهام

سوفیا ورگارا

جنیفر انیستون

کیتی هلمز

پیپا میدلتون

کیت میدلتون

ریچارد برتون

استیو مک کوئین

اسکارلت جوهانسون

دوک و دوشس ویندزور

علی مک گرو

فرانک و نانسی سیناترا

کارلو پونته

سوفیا لورن

کری گرانت

دایان کانن

سلما هایک

جولیان مور

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما