مدل شدن همسر فوتبالیست معروف برای یک برند جهانی + عکس

طلا و جواهر اقتصاد 100: خانم ، آقای فوتبالیست مدل یک برند بین المللی شد.

مدل شدن همسر فوتبالیست معروف برای یک برند جهانی + عکس

لیونل مسی بازیکن معروف فوتبال آرژانتینی است که هم اکنون در پست مهاجم و وینگر برای تیم پاری سن ژرمن و تیم ملی آرژانتین بازی می کند. او تاکنون ۷ بار برنده توپ طلا و ۶ بار برنده کفش طلا شده است. در قسمت زیر تصاویری از مدل شدن همسر لیونل مسی برای یک برند معروف را قرار داده ایم.

hamsare-lionel-messi-2 - Copy

همسر لیونل مسی در فرانسه برای برند معروف لویی ویتون مدل شد.

تاریخچه برند لویی ویتون

در سال ۱۸۵۴ لویی ویتان که پسر یک نجار بود، این شرکت را تأسیس کرد.[۷] لویی با ساختن چمدان، کیف، ساک سفری و وسایل مورد نیاز مسافرت، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت. در آن زمان، تنها اشخاص بسیار ثروتمند جامعه توانایی مالی رفتن به سفر در تعطیلات را داشتند.

در سال ۱۸۹۲، لویی ویتون درگذشت و مدیریت شرکت به پسرش واگذار شد. پس از مرگ پدر، جورج ویتون با شرکت کردن در نمایشگاه جهانی شیکاگو در ۱۸۹۳، مبارزاتی را برای تبدیل کردن شرکت، به یک شرکت جهانی آغاز نمود.

این شرکت بین سال‌های ۱۹۳۶ تا ۲۰۰۰ میلادی، شکل و مدل چرم خود را در تمامی محصولاتش از کیف پول‌های کوچک، تا چمدان‌های بزرگ استفاده نمود، اما برای توسعه تولید، در سال ۱۹۵۹ جنس چرم استفاده شده در محصولاتش را قدری نرم‌تر کرد، تا استفاده از کیف پول‌ها و کیف‌های دستی، آسان‌تر شود.

با ورود به دهه ۱۹۹۰ ایو کارسل به عنوان مدیر ال‌وی منصوب شد و در سال ۱۹۹۲ اولین فروشگاه این برند در چین؛ در پالاس هتل شهر پکن افتتاح شد. در سال ۱۹۹۷، لویی ویتون اولین کلکسیون نوشت‌افزارش را معرفی کرد. در سال ۱۹۸۸ این شرکت، مارک جیکوبز را به عنوان مدیر هنری شرکت قرار داد.

در سال ۲۰۰۴، لویی ویتون یکصد و پنجاهمین سال تأسیس خود را جشن گرفت. در همین سال فروشگاه‌هایی در نیویورک، سائوپائولو، ژوهانسبورگ و شانگهای افتتاح شدند. در سال ۲۰۰۵، فروشگاه کمپس-الیسیز خود، که یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه جهان است را، بازگشایی نمود و در همین سال کلکسیون ساعت اسپیدی را روانه بازار کرد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما