جنجال سیگار برند و میلیونی شهاب حسینی در گناه فرشته

طلا و جواهر اقتصاد 100: شهاب در این سریال نقش وکیلی را بر عهده دارد که احتمالاً قرار است سر داستان حیثتی با همسر و خانواده‌ای سرشاخ شود.

جنجال سیگار برند و میلیونی شهاب حسینی در گناه فرشته

شهاب حسینی از بازیگران متخصص و باهوش تلویزیون و سینمای ایران، همیشه مورد توجه اهالی رسانه بوده است و این بار در سریال گناه فرشته، جنجالی به مراتب بزرگ‌تر از سیگار سریال شهرزاد راه انداخته است و آن مارک سیگاری است که در این سریال به عنوان همراه همیشگی‌اش در سکانس‌ها با این بازیگر بوده است. گناه فرشته سریال شبکه خانگی است که در حال حاضر تنها چند قسمت از آن پخش شده است و از همان ابتدا نگاه‌ها به سیگار در دست شهاب حسینی معطوف شده است.

بررسی داستان سریال گناه فرشته

این سریال به تازگی از طریق فیلیمو به نمایش در آمده و سه قسمت از آن پخش شده است. گناه فرشته سریالی به کارگردانی حامد عنقا است که شروع داستان این سریال نشان می‌دهد که حرف‌ها برای گفتن داشته باشد. البته گفته می‌شود گناه فرشته در سبک سریال‌هایی مانند پوست شیر یا زخم کاری است. داستان این سریال درباره یک وکیل کاربلد است که وارد یک داستان قتل شده و این‌گونه که از ماجرا پیداست که همسر و خانواده‌ شهاب حسینی در نقطه مقابل وکیل داستان قرار دارند.

تا اینجای کار این سریال خیر و شر را روایت کرده است؛ خیر و شری که ریشه در گذشته دارد. اما قبل از آن که داستان این سریال نمایش خانگی به چشم بیاید، سیگار در دست شهاب حسینی که یکی از بازیگران گناه فرشته است، بیشتر جلب توجه کرده است. شهاب، سابقه بازی در دیگر سریال‌ها که سیگار نیز همراهی‌اش کرده است را دارد و در واقع این بازیگر با چنین نقش‌هایی غریبه نیست.

چرا سیگار در سریال‌های نمایش خانگی باب شده است

از سریال شهرزاد و پک‌های سنگین شهاب حسینی که بگذریم، به سریال نمایش خانگی گناه فرشته می‌رسیم که مجدداً شهاب را در نقشی که سیگار به دست است؛ البته نه سیگار ساده‌ای مثل بهمن، می‌بینیم. این روزها به بررسی جستجوهای عبارات گوگل که می‌پردازیم، جملات جالبی برای به دست آوردن مارک سیگار شهاب در این سریال مشاهده می‌کنیم که در نوع خود جالب توجه است. البته سیگار شهاب حسینی که این روزها به منبع درآمد شبکه نمایش خانگی تبدیل شده است، در گناه فرشته به طور واضح مشخص نیست و تنها در سکانس‌هایی به نمایش درآمده است.

با این حال چیزی که نظر اکثریت را به خود جلب کرده است، استفاده از سیگار در بیشتر سریال‌های نمایش خانگی است که در مارک و برندهای مختلف به کار گرفته شده‌اند. به طور کلی ممکن است این موضوع به تبلیغات محصولات ارتباط داشته باشد چرا که فیلیمو که پخش کننده سریال‌ها است، علاوه بر حق اشتراک از مخاطبان، این نوع تبلیغات را برای درآمد بیشتر راه‌اندازی کرده است.

رمزگشایی از سیگار شهاب حسینی در گناه فرشته

شهاب حسینی در این سریال از جعبه‌ای که رنگ زرد دارد، یک نخ سیگار بیرون می‌آورد که البته در هیچ‌کدام از سکانس، برند سیگار به طور واضح مشخص نیست اما طبیعتاً افرادی که در بازار با انواع برند سیگار طرف هستند، به راحتی می‌توانند آن را تشخیص دهند. این در حالی است که مردم عادی برای این که بتوانند به سوالات ذهن‌شان پاسخ دهند، به سراغ گوگل می‌روند. در واقع کافی است مخاطبان این سریال نمایش خانگی، عکس واضحی از سیگار میلیونی شهاب حسینی را به گوگل داده تا آن‌وقت درباره قیمت و برند این سیگار به نتیجه درست برسند.

مطمئناً با انجام این کار، گوگل برند مشهور کوبایی را به مخاطب نمایش می‌دهد که در سراسر دنیا به تولید و عرضه محصولات لوکس مشغول است. توجه داشته باشید که از این برند، لوازم جانبی مختلفی مانند فندک، زیرسیگاری و… در بازار وجود دارد که دارای قیمت‌های قابل توجهی هم هستند. البته درباره سیگار در دست شهاب حسینی باید عنوان کنیم که قیمت این سیگار قریب به 6 میلیون است و یک پک 25 عددی آن تا ارزش عنوان شده خریدار دارد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما