خانم های لاکچری عاشق این 5 طلای برند هستند

طلا و جواهر اقتصاد 100: معروف‌ترین برندهای طلای ایتالیایی را بشناسیدو

خانم های لاکچری عاشق این 5 طلای برند هستند

زیورآلات ایتالیایی به ویژه طلای ایتالیایی سه رنگ اکنون یکه‌تاز دنیای جواهرات هستند. در این‌ میان بسیاری از برندهای مشهور در دنیا به کشور ایتالیا تعلق دارند. 

برند بولگاری “Bulgari”

بولگاری یکی از مطرح‌ترین برندهای جواهرات ایتالیایی است که در طول سال‌ها تلاش مستمر توانست به جایگاه کنونی خود برسد. بسیاری از جواهرات این برند با الهام از تاریخ و فرهنگ رم و تلفیقی از طرح‌های کلاسیک و مدرن تولید می‌شوند.

برند روبرتو کوین “Roberto Coin”

این برند یکی از خوش‌نام‌ترین برندهای زیورآلات ایتالیایی است که با تنوع زیاد محصولات خود محبوبیت زیادی را به دست آورده است. طرح‌هایی با شکل حیوانات و استفاده از سنگ روبی در جواهرات بخشی از خصوصیات این برند برای تولید زیورآلات محسوب می‌شوند. جالب است بدانید که روبرتو کوین جزء یکی از گران‌قیمت‌ترین برندهای طلای ایتالیایی است.

برند دامیانی “Damiani”

این برند در ابتدا یک تجارت خانوادگی بود اما به‌مرورزمان و با ارائه طرح‌های مینیاتوری توجه زیادی را به خود کسب کرد. طولی نکشید تا این برند به یکی از معروف‌ترین شرکت‌های طلا و جواهرات تبدیل شد. اکنون دامیان طرفداران زیادی در بین افراد مشهور، ثروتمندان، خاندان سلطنتی و عموم مردم در سراسر جهان دارد.

برند پالیرو “Palmieri”

پالیرو یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولید طلا و جواهرات در ایتالیا محسوب می‌شود. این برند سبک خاصی را برای طراحی جواهرات خود دنبال می‌کند. یکی از ویژگی‌های آن استفاده از سنگ‌های قیمتی در جواهراتش است. محصولات این برند به‌دلیل طراحی خاص خود ممکن است با سلیقه برخی افراد سازگار نباشند.

برند بوچلاتی ” Buccellati”

بوچلاتی یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های تولید طلا و جواهرات در ایتالیا محسوب می‌شود که نسبت به سایر برندهای طلای ایتالیایی جدیدتر است. این برند با ارائه طرح‌های عامه‌پسند توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما