استایل لاکچری خانم بازیگر معروف بعد از طلاق در کنسرت حاشیه ساز شد + عکس

طلا و جواهر اقتصاد 100 : یکتا ناصر پس از جدایی با استایلی زیبا و شیک در کنسرت طلیسچی حاضر شد.

استایل لاکچری خانم بازیگر معروف بعد از طلاق در کنسرت حاشیه ساز شد + عکس

یکتا ناصر در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در شهر تهران متولد شد. پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه‌دار است. وی در ۱۹ سالگی به واسطه علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرده و در تست انتخاب بازیگر شرکت نمود؛ به‌طوریکه در نهایت برای بازی در سریال گلهای کاغذی انتخاب شد.

یکتا ناصر

یکتا ناصر فارغ‌التحصیل رشته مهندسی محیط زیست از دانشگاه آزاد است. نخستین حضور یکتا ناصر جلوی دوربین سریال خانه کاغذی بوده است. یکتا ناصر در جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم «یکی می خواد حرف بزند» شد.

یکتا ناصر

یکتا ناصر پس از بازی درسریال گلهای کاغذی، کماکان فعالیتهای خویش را ادامه داده و در چند مجموعه تلویزیونی دیگر نیز بازی کرد؛ تا اینکه در سال ۱۳۸۰ با ایفای نقش در فیلم ساقی رسماً فعالیت خود را در سینما آغاز نمود. او در این مدت وارد دانشگاه نیز شد و در رشته مهندسی محیط زیست مشغول به تحصیل گردید.

یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران بوده است و به گفته یکتا ناصر سال گذشته از هم جدا شده‌ و طلاق گرفتند. این زوج صاحب فرزندی به نام سوفیا هستند.

یکتا ناصر

​شرکت در کنسرت طلیسچی

عکسی از یکتا ناصر در کنسرت علیرضا طلیسچی منتشر شد که توجه طرفداران و مخاطبانش را به خود جلب کرد. در این عکس یکتا ناصر به همراه دخترش سوفیا و خواهر و خواهرزاده اش در کنسرت علیرضا طلیسچی حضور داشتند. استایل خانم بازیگر در این عکس بسیار زیبا و خاص است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما