اعلام اعداد جدید از واحدهای صنعتی احیا شده توسط دولت

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: سه‌هزار و ٣٠٠ واحد تولیدی و صنعتی نیمه‌تعطیل و راکد در شهرک‌های صنعتی احیا شد و زمینه بازگشت به کار ۶٠ هزار نفر را فراهم کرده است.

اعلام اعداد جدید از واحدهای صنعتی احیا شده توسط دولت

به گزارش اقتصاد100، فرشاد مقیمی امروز همزمان با روز روستا و عشایر در نمایشگاه «روستا آباد» در مصلی امام خمینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح ها جزو طرح‌های نهضت احیاء هستند که میانگین اشتغال هر طرح 20 نفر هستند و در 3300 طرح حدود 60 هزار نفر به کار برگشته و یا شغلشان پایدار شد.

وی با بیان این که  ۶٧٠ طرح صنعتی در دست احیا است، ادامه‌داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵٠٢ واحد صنعتی در کل شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور احیا شد.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران عنوان کرد: همچنین برای ۶۵٠ واحد صنعتی نیز برنامه ارتقای ظرفیت و تولید داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه ٧۵٠ طرح جدید در دولت سیزدهم به بهره برداری رسیده است، گفت:در هر کدام از این طرحها 5200 تا 5700 اشتغال ایجاد شد و در مجموع 15 هزار اشتغال‌ از این محل ایجاد شد.

مقیمی اضافه‌کرد: تاکنون ۵۵٠ خوشه صنعتی در کشور شناسایی شده که اقدامات لازم برای ١٣٠ خوشه به اتمام رسیده است و از این تعداد ۴٠ خوشه روستایی است.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خاطرنشان‌کرد: ۵٣ خوشه نیز در جریان کار داریم که از این تعداد ۴٠ خوشه روستایی است؛ برای این خوشه ها نام و نشان تجاری فراهم می کنیم و شبکه و زنجیره تخصصی ایجاد می‌شود.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: مدتی است موضوع مالیات بر عایدی سرمایه در بخش معاملات طلا چالش‌هایی را در فضای مجازی به دنبال…

اخبار سلامت

سینما در سینما