اختصاصی اقتصاد 100/ عضو کمیسیون صنایع و معادن

دولت می گوید واردات خودرو داشته، اما چیزی دیده نمی شود!

اقتصاد 100-عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: واردات خودرو صفر و دست دوم مصوب مجلس است و متاسفانه هنوز مردم چشم انتظار عملیاتی شدن قانون از سوی دولت هستند.

دولت می گوید واردات خودرو داشته، اما چیزی دیده نمی شود!

عبدالناصر درخشان نماینده ایرانشهر و سرباز در مجلس یازدهم افزود:ظاهرا دولت می گوید به دلیل کمبود ارز و دیگر مشکلات موجود فعلا اقدامی نشده، گاهی مواقع در جلسات نیز اعلام می کنند که واردات داشتیم و خودروهای صفر درگمرکات کشور هستند اما در کف جامعه وبازار نمی بینیم که خودرویی وارد کشور شده باشد.

وی با اشاره به اینکه مردم چشم انتظار اجرای قانون هستند، در خصوص نقش نظارتی مجلس در این زمینه  تصریح کرد: وظیفه قانونی نظارتی نمایندگان، سوال از متولیان امر و استیضاح وزیر است و چون نمی توانند از بانک مرکزی سوال کنند ناچار هستند از وزارت اقتصاد بخواهند پاسخگو باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: از آنجایی که مدتی مجلس در گیر انتخابات بود بنظر می رسد در ماههای پایان کار نمایندگان دوره یازدهم و یا منتخبین دوره بعد مساله واردات باید با جدیت پیگیری شود و اقدام انقلابی در مورد اجرای این مصوبه صورت گیرد.

وی تاکید کرد: افزایش قیمت ارز مشکلات را بیشتر می کند واز طرفی دولت می گوید ارز ندارد و آنرا برای واردات کالا های اساسی گذاشته ،اما می تواند مقدار ناچیزی را برای واردات خودرو بگذارد تا مشکلات موجود از بین برود.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما